خبرگزاری کار ایران

بازی معوقه هفته هفدهم لیگ برتر

استقلال 3 - ذوب آهن صفر/ اقتدار در اردوگاه آبی

asdasd
کد خبر : ۷۳۲۴۱۴

تیم‌های استقلال و ذوب آهن اصفهان در چارچوب مسابقه معوقه هفته هفدهم لیگ برتر برابر هم به میدان رفتند و این مسابقه با برتری آبی پوشان به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، استقلال تهران به دلیل حضور ذوب آهن اصفهان در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا پس از برتری مقابل پیکان تهران، بازی هفته هفدهم را به تعویق انداخت و با شکست مقابل تراکتورسازی و برتری برابر پارس جنوبی جم در ورزشگاه آزادی در حال پذیرایی از شاگردان علیرضا منصوریان است. ذوب آهن پس از برتری مقابل الکویت و الغرافه به تهران رسیده و انگیزه مناسبی برای کسب امتیاز دارد.

 

داور: علیرضا فغانی
کمک‌ها: علی اکبرنوری، ایوب غلام زاده و مهدی عالیقدر
کمک داوران اضافه: حسین زرگر، یاسر همرنگ
ناظر: جواد تقی پور

 

کارت زرد: روزبه چشمی (38) از استقلال و هادی محمدی (38) از ذوب آهن

کارت قرمز:

گل: فرشید اسماعیلی (7)، پاتوسی (40) محمد دانشگر (51) برای استقلال

 

ترکیب استقلال

مهدی رحمتی، وریا غفوری، پژمان منتظری، محمد دانشگر، امید نورافکن، فرشید باقری، روزبه چشمی، آیاندا پاتوسی (دقیقه 80- مرتضی تبریزی)، گادوین منشا (دقیقه 74- داریوش شجاعیان)، صیادمنش و فرشید اسماعیلی (دقیقه 70- محسن کریمی)

استقلال 3 - ذوب آهن صفر/ اقتدار در اردوگاه آبی

ترکیب ذوب آهن

محمدرشید مظاهری، محمد نژاد مهدی، هادی محمدی، حمید بوحمدان، سیدمحمدرضا حسینی( 66- رضا حبیب زاده)، قاسم حدادی فر، آسوگونا، مسعود ابراهیم زاده( 58- حمید ملکی)، میلاد شیخ فخرالدینی، امیر ارسلان مطهری( 75-محمدرضا عباسی) و سیلوا فرناندز

 

دقایق حساس و حواشی مسابقه:

دقیقه 89: فخرالدینی باخطا روی محسن کریمی یک پنالتی به استقلال داد و این ضربه پنالتی را محسن کریمی زد که تبدیل به گل شد اما داور این ضربه را به دلیل ورود بازیکنان دو تیم تکرار اعلام کرد.ضربه تکراری را رشید مظاهری مهار کرد.

دقیقه 86: ضربه کرنر ذوب آهن تبدیل به یک ضد حمله برای استقلال شد اما در نهایت مدافعان ذوب توپ را با خطا از استقلال گرفتند!

دقیقه 79: ضربه سر خطرناک اوساگونا به سمت دروازه استقلال یک موقعیت خطرناک ایجاد کرد ولی باز هم از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 72: فرشید باقری با ارسال یک پاس زیبا محسن کریمی را با مظاهری تک به تک کرد ولی شوت این بازیکن از کنار دروزاه به بیرون رفت.

دقیقه 63: صیادمنش از سمت راست زمین با انجام یک تکنیکی، سانتری را به محوطه جریمه انجام داد که ضربه محکم اسماعیلی با واکنش عالی مظاهری به کرنر رفت.

دقیقه 60: صیادمنش یک پاس در عمق عالی برای فرشید باقری انداخت که شوت این بازیکن توسط مظاهری راهی کرنر شد.

دقیقه 51(استقلال 3 - ذوب آهن صفر/ محمد دانشگر):‌پاتوسی یک پاس گل دیگر داد و با ارسال یک کرنر دقیق توپ را روی سر دانشگر فرستاد و او هم با یک ضربه دقیق گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

دقیقه 46: ذوب آهن نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و ضربه سر اساگونا با اختلاف کمی از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

 

دقیقه 43: پاتوسی با یک کنترل عالی توپ را در اختیار گرفت و در ادامه شوت محکمی را روانه دروازه کرد که از بالای دروازه با اختلاف کم به بیرون رفت.

دقیقه 40(استقلال 2 - ذوب آهن صفر/ پاتوسی):‌ وریا غفوری توپ را در محوطه جریمه به پاتوسی پاس داد و او هم با یک شوت دقیق گل دوم استقلال را به ثمر رساند.

دقیقه 31:  داور یک ضربه کاشته پشت محوطه جریمه به سود ذوب آهن اعلام کرد. این ضربه کاشته را حسینی بازیکن ذوب آهن زد که توپ به تیرک دروازه استقلال خورد.
دقیقه 25: منشا فرصت خوبی داشت تا یک ضد حمله روی دروازه ذوب آهن ایجاد کند ولی مدافعان حریف از راه رسیدند و مانع تک به تک شدن او با مظاهری شدند.

دقیقه 18: پاس غفوری به پاتوسی در محوطه جریمه رسید و شوت این بازیکن با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 12: شوت پاتوسی از پشت محوطه جریمه ذوب آهن بی دقت بود و با فاصله زیاد از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 11: مهدی رحمتی شوت امیرارسلان مطهری را به راحتی در آغوش گرفت.

دقیقه 10: استقلال تهران بازی را هجومی آغاز کرده و فشارهای زیاد روی دروازه ذوب آهن سبب شد تا خیلی زود دروازه حریف را باز کنند.

دقیقه 7 (استقلال یک - ذوب آهن صفر/ فرشید اسماعیلی):‌ شوت محکم پاتوسی با دفع ناقص مظاهری همراه شد تا فرشید اسماعیلی گل اول را با ضربه‌ای ساده در چند قدمی دروازه به ثمر برساند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز