خبرگزاری کار ایران

قهرمانان جهان، زمین جودو را به قهرمانان کوچک بهبود یافته از کارتن‌خوابی واگذار کردند

asdasd
کد خبر : ۷۳۲۲۰۶

اولین باشگاه تخصصی جودو ویژه پسران نوجوان بهبود یافته کارتن خواب با همکاری هیات جودو تهران و با حضور پیشکسوتان، قهرمانان ملی جودو و مدیران هیات جودی و تهران در مرکز سرای نور جمعیت طلوع بی نشان ها افتتاح شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از  روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ محمد بلوطی، رییس هیات جودو استان تهران در افتتاحیه خانه جودوی طلوع گفت: باور داریم که از نوجوان این مرکز قهرمان های میادین جهانی بیرون خواهد آمد. فقط کافی است باور داشته باشیم که با توجه و تمرین می توان قهرمانی های جهانی پرورش داد.
پیمان ترکاشوند، نایب رییس هیات جودوی استان تهران نیز در این باره گفت: هیات جودو تهران با تلاش و سعی می خواهد آنچه در توانش است را برای پرورش این نوجوانان به کار به گیرد تا نوجوان هایی که امروز به آنها کارتن خواب های بهبود یافته گفته می‌شود روزی لقب قهرمان کشور و جهان را درکنار اسمشان داشته باشند.
همچنین در این مراسم محمد کیهان، پیشکسوت جودو  و دارنده دان هشت جودو کشور گفت: ما تمرین هایمان را از زمین های پایین شهر شروع کرده ایم و آن زمان امکانات این روزها نبود. امروزاعلام می کنم که قهرمان هایی که  از این مدرسه جودو به جهان معرفی می شود به راحتی رکودهای جهانی را جا به جا خواهند کرد.
کیهان افزود:آنچه مشخص است قدم بسیار محکمی برای قهرمانی این نوجوان ها برداشته شده، این قدم می تواند سرنوشت تمام این نوجوان ها را تغییر دهد و به راحتی زندگی شان را رنگ و بوی دیگری بدهد.
او معتقد است: ایستادن در کنار این نوجوان‌ها برای ما هم حس خوبی است که می توانیم با هنر و ورزشمان به بهبودی و زندگی این نوجوان ها کمک کنیم.
دکتر حمید سیفی رئیس تربیت بدنی دانشگاه علم و صنعت نیز دراین برنامه گفت: زحمت جودو را بزرگان جودو کشیده اند اما در همین مراسم اعلام می کنم که دانشگاه علم صنعت میزبان تمامی شاگردان این مدرسه است و با استعدادیابی سعی می کند کمکی در کنار این حرکت باشد.
سیفی معتقد است: سختی و مشکلات برای همه وجود دارد، من خودم فرزند جنگ هستم و همه خانواده ام را در جنگ از دست داده ام، اما امروز با سعی و تلاش و کمک خداوند توانستم راهی را انتخاب کنم که به قهرمانی ختم شود.
او افزود:تمامی این نوجوان ها می تواند قهرمان هایی باشند که تک تک ما در آینده آنها افتخار کنیم و به خاطر مدال هایشان سرمان را بالا بگیریم.
در پایان این مراسم نوجوانان سرای نور به رسم قدردانی و سپاس هدایایی را به قهرمانان جودو تقدیم کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز