خبرگزاری کار ایران

حساس‌ترین دیدار هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال انگلیس

منچستریونایتد - لیورپول/ جاده قهرمانی از خانه دشمن میگذرد!

asdasd
کد خبر : ۷۳۲۱۵۸

در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر انگلیس، تیم‌های منچستریونایتد و لیورپول از ساعت 17:30 به وقت ایران، به مصاف هم می‌روند.

به گزارش ایلنا امشب شیاطین سرخ در اولدترافورد میزبان شاگردان یورگن کلوپ خواهند بود. دو تیم در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که اوضاع منچستری‌ها نسبت به بازی رفت کاملا عوض شده است. بعد از شکست 3 بر یک در بازی رفت و اخراج ژوزه مورینیو، سولسشیر هدایت منچستریونایتد را بر عهده گرفت و تا امروز توانسته است که نتایج بسیار خوبی را در لیگ با این تیم کسب کند.

از آن سمت قرمزهای آنفیلد برای بازپس گرفتن صدر جدول باید در الدترافورد امتیاز کسب کنند. کلوپ تاکنون موفق به شکست منچستریونایتد در خانه اش، در لیگ برتر نشده است. 

والنسیا، دارمیان، روخو، مارسیال و جسی لینگارد سیاهه مصدومان شیاطین سرخ را تشکیل می دهند. البته حضور یا عدم حضور مارسیال و لینگارد در دیدار امشب مشخص نیست. از آن طرف گومز و لوورن قطعا در این مسابقه حضور نخواهند داشت. 

آمار رویارویی دو تیم را مشاهده می‌کنید:

  • منچستریونایتد در ۷ دیدار از ۹ دیدار خانگی اخیرش برابر لیورپول، در لیگ برتر پیروز شده است.
  • منچستریونایتد در ۹ دیدار اخیر خود در لیگ برتر شکست نخورده است.
  • منچستریونایتد در ۱۲ بازی خود در رقابت های این فصل لیگ برتر در اولدترافورد، فقط ۱ کلین شیت داشته است.
  • اوله گونار سولسشیر در ۹ بازی حضور خود در لیگ برتر و نیمکت منچستریونایتد موفق به کسب ۲۵ امتیاز شده است. در صورت کسب تساوی یا پیروزی برابر لیورپول، او رکورد گاس هیدینگ در چلسی که مربوط به عملکرد یک سرمربی در طول ۱۰ بازی اول حضورش روی نیمکت یک تیم لیگ برتری است را خواهد شکست. (اکنون هیدینگ و سولسشر با ۲۵ امتیاز در صدر این آمار هستند)
  • منچستریونایتد تنها تیم لیگ برتری است که محمد صلاح در رویارویی با آنها هیچ گل و پاس گلی را به ثبت نرسانده است. (۳ بازی)
  • داوید دخیا تاکنون ۹۹ کلین شیت در لیگ برتر را به ثبت رسانده است. در صورت عدم دریافت گل توسط او برابر لیورپول، او صدمین کلین شیت خود در رقابت های لیگ برتر را به ثبت می رساند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز