خبرگزاری کار ایران

چهارمین اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی برای مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۱۹

اردوی چهار روزه شاگردان اوکتاویو در تهران

asdasd
کد خبر : ۷۳۱۸۱۲

اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان با حضور چهارده بازیکن از فردا (یکشنبه) در مرکز ملی فوتبال ایران آغاز خواهد شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مسابقات قهرمانی فوتبال ساحلی آسیا از 16 الی 26 اسفند 97 به میزبانی کشور تایلند برگزار می شود تا نام سه تیم نخست قاره برای حضور در جام جهانی 2019 پاراگوئه مشخص شود.

برهمین اساس، ملی پوشان فوتبال ساحلی ایران از فردا وارد مرکز ملی فوتبال می شوند تا تمریناتشان را از صبح روز دوشنبه (ششم اسفند) زیر نظر مارکو اوکتاویو آغاز کنند.

اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تهران از سوی اوکتاویو به شرح زیر اعلام شد:

محمد احمدزاده ، پیمان حسینی ، مسلم مسیگر ، مصطفی کیانی ، امیرحسین اکبری ، حمید بهزادپور ، محمد مرادی ، علی میرشکاری ، محمد معصومی زاده ، احسان درا ، علی درویش متولی ، محمدعلی مختاری ، سعید پیرامون ، مهدی شیرمحمدی.

این اردو از تا بعد از ظهر روز پنجشنبه (نهم اسفند) ادامه خواهد داشت.

لازم به ذکر است، اسامی نفرات نهایی جهت اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی 2019 پیش از آخرین اردوی ساحلی بازان کشورمان که از 12 الی 14 اسفند در تهران برگزار می شود ، اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز