خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس مراقب این سه بازیکن باشد

asdasd
کد خبر : ۷۳۱۷۸۶

پرسپولیس باید در مسجدسلیمان مقابل نفت این شهر قرار بگیرد.

به گزارش ایلنا، تیم پرسپولیس از هفته نوزدهم لیگ برتر به مصاف نفت مسجدسلیمان خواهد رفت. اهمیت این بازی از آن جهت دوچندان شده است که مدافعین میانی پرسپولیس به علت مصدومیت این دیدار را از دست خواهند داد و این فرصت مناسبی برای عناصر هجومی نفت مسجدسلیمان است که بتواند از این ضعف استفاده کند و به سرخپوشان پایتخت ضربه بزنند.

 محمد شادکام در نیم فصل اول در خط حمله پارس جنوبی جم توفیقی نداشت و در نیم فصل دوم به نفت مسجدسلیمان پیوست تا شاید با استفاده از تکنیک و سرعت خود ضعف خط حمله این تیم را بر طرف کند. این بازیکن پیشتر در تیم صنعت نفت آبادان مقابل پرسپولیس بازی کرده بود و عملکر خوبی نیز از خود بر جای گذاشته بود و باید ببینیم می‌تواند در مقابل پرسپولیس درخشش کند یا خیر.

اسماعیل شریفات دیگر مهره تهاجمی تیم نفت مسجدسلیمان است که سابقه گلزنی با پیراهن استقلال مقابل پرسپولیس را در کارنامه دارد. البته این بازیکن در فصول اخیر دچار افت فاحشی شده و دیگر خبری از آن بازیکن تاثیرگذار گذشته نیست اما مرزبان در این مسابقه می‌تواند روی انگیزه بالای این بازیکن حساب باز کند و روی دفاع پرسپولیس فشار بیاورد.

میلاد میداوودی معروف‌ترین بازیکن تیم نفت مسجدسلیمان است که به تازگی از کمند مصدومیت رها شده و می‌تواند در این مسابقه هر چند کوتاه این تیم را همراهی کند. میداوودی در تیم‌های استقلال اهواز، استقلال تهران و سایپا موفق شده دروازه پرسپولیس را باز کند و در این دیدار هم به دنبال این است تا با گلزنی در مقابل این تیم خاطرات خوش گذشته را جبران کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز