خبرگزاری کار ایران

​آقاجانپور: هواداران مشهدی سنگ تمام گذاشتند/ به این پیروزی نیاز داشتیم

asdasd
کد خبر : ۷۳۱۷۶۷

بازیکن ملی‌پوش تیم پدیده شهرخودرو گفت: نیاز ویژه‌ای به این سه امتیاز داشتیم و خدا را شکر که پیروز شدیم.

به گزارش ایلنا، محمد آقاجانپور در خصوص دیدار پدیده شهرخودرو و سپیدرود رشت اظهار کرد:  هر دوتیم بازی زیبا اما سختی را به نمایش گذاشتند.تیم ما نیز حقیقتا برای کسب این سه امتیاز تحت فشار بود و به این پیروزی نیاز داشتیم و خدا را شکر می‌کنم که در نهایت به پیروزی رسیدیم تا شرمنده مردم خوب مشهد نباشیم. واقعا برای مصاف با سپیدرود، یار دوازدهم سنگ تمام گذاشت و ورزشگاه امام رضا(ع) را پر کرد.

وی در خصوص پاس گلش در این دیدار به یونس شاکری افزود: هر دو تیم به سه امتیاز بازی نیاز مبرمی داشتند، اما ما توانستیم از موقعیت هایمان بهتر استفاده کنیم و خوشبختانه زحمات‌مان به ثمر نشست و با تلاش، موفق شدیم بازی را در اختیار خود نگه داریم. همه ما در خدمت تیم هستیم و فرقی نمی‌کند چه کسی گل بزند یا پاس گل بدهد ، زیرا 11 بازیکن با هم پیروز می‌‍شوند و با هم شکست می‌خورند.

آقاجانپور در رابطه با بحثش با بازیکن سپیدرود درون زمین گفت: از ابتدای بازی، بازیکن حریف می‌خواست با تمارض از داور مسابقه خطا بگیرد. همین رفتارها باعث شد که از داور بخواهم با او برخورد کند. 

بازیکن تیم ملی امید کشورمان درباره تقدیم گل های بازی به سینا زامهران که مادرش را از دست داده است گفت: خب این یک اتفاق بسیار تلخ برای سینا بود که رخ داد و با توجه به شرایطش تصمیم گرفتیم که نشان دهیم در غمش شریک هستیم. در تمام لحظات مسابقه به یاد او بودیم.من و مهدیخانی و زامهران در تیم ملی امید باهم هستیم و رفاقتی بسیر نزدیک داریم. غم از دست دادن مادر به شدت سخت است و برای زامهران طلب صبر می‌کنم.

وی در پایان درباره اردوی بعدی تیم ملی امید تصریح کرد: اردوی بعدی تیم ملی از 12 اسفندماه آغاز می‌شود و بازی‌های تیم ملی امید هم هفته نخست فروردین برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز