خبرگزاری کار ایران

خرمگاه: استقلال در حمله و دفاع از بهترین‌های لیگ است/ باید با تیم‌های آسیایی تعامل بیشتری شود

asdasd
کد خبر : ۷۳۱۷۴۹

مربی ذوب آهن در مورد دیدار تیمش با استقلال صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، محمد خرمگاه در نشست خبری پیش از بازی با استقلال اظهار داشت: بازی فردا مثل همه بازی ها یک بازی سه امتیازی است. در خانه حریف بازی می‌کنیم و می‌تواند بازی قشنگی باشد. استقلال در 4-5 بازی اخیر خوب کار کرده و در فاز حمله بسیار سریع و منظم و دقیق هستند. آنها توانستند هم در حمله و هم در دفاع تا اینجای لیگ از بهترین تیم‌ها باشند و تیم خطرناکی هستند. ما شناخت کاملی از آنها داریم و امیدواریم با یک بازی خوب و تماشاگرپسند به نتیجه دلخواهمان برسیم.

وی در مورد برنامه فشرده ذوب آهن گفت: دوست ندارم در مورد شرایط گذشته صحبت کنم ولی برنامه بازی‌های ما خیلی فشرده است و بعد از این بازی باید به اهواز سفر کنیم و پس از آن به دوبی برویم و از آنجا به تهران سفر کنیم و از آنجا هم برویم به مشهد. خیلی سخت است و این مسائل به تیم ضربه می‌زند و به نظرم باید با 3 تیم آسیایی همکاری بیشتری شود و نگاه ویژه‌ای داشته باشند تا کمی از بار این مشکلات برداشته شود.

مربی ذوب‌آهن در پاسخ به این سوال که آیا این تیم نمایش متفاوتی نسبت به نیم فصل نخست خواهد داشت گفت: در بازی‌های آسیایی نشان دادیم که چه کیفیتی داریم و قطعاً بهتر عمل می‌کنیم.

خرمگاه درباره دلیل غیبت منصوریان در نشست خبری توضیح داد: من هم دستیار آقای منصوریان هستم. او صلاح دید که من به نشست خبری بیایم. ما در بازی فردا باید برای هر ثانیه از بازی برنامه داشته باشیم.

او در پاسخ به این سوال که چه حسی درباره تقابل با استقلال دارد، گفت: این هم یک بازی است مانند باقی بازی‌ها و اجازه دهید راجع به حس‌های‌مان صحبت نکنیم. امیدوارم تماشاگران یک بازی زیبا ببینند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز