خبرگزاری کار ایران

مهدی امینی در گفت‌وگو با ایلنا:

مطمئن بودم پنالتی ماشین سازی را می‌گیرم/ شرافت فوتبالیم را به سپاهانی بودن نمی‌فروشم/ با شیخ ویسی بیشتر از رقابت، رفاقت دارم

asdasd
کد خبر : ۷۳۱۶۹۷

گلر پیکان در مورد دیدار با ماشین سازی و عملکرد خودش صحبت کرد.

مهدی امینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار پیکان مقابل ماشین سازی اظهار داشت: بازی خیلی سختی بود ولی ما بعد از 8 باخت متوالی دیگر نیاز داشتیم به این برد و همه وجودمان را در زمین گذاشتیم و خدا را شکر که به هدفمان هم رسیدیم.

وی افزود: کار سختی مقابل حریف داشتیم و آنها در خانه خودشان بازی می‌کردند و فشار زیادی هم به ما آوردند ولی ما همانطور که گفتم نیاز حیاتی به این برد داشتیم و با تلاش زیاد آن را به دست آوردیم.

گلر پیکان در مورد پنالتی دقیقه 5+90 هم گفت: من یک اطمینان قلبی داشتم که این پنالتی گل نمی‌شود و مطمئن بودم آن را می‌گیرم. تجربه همچنین اتفاقی را داشتم و در سپاهان هم در جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک در دقیقه 7+120 ضربه پنالتی را مهار کردم و مانع از باخت تیم شدم. اینجا هم خوشحالم که توانستم به تیم کمک کنم.

امینی در مورد بازگشتش به لیگ و فوتبال بعد از مصدومیتش عنوان کرد: سال گذشته را به طور کامل به خاطر مصدومیت شکستگی دست کنار بودم و شرایط سختی بود. من فیکس سپاهان شده بودم و این مصدومیت خیلی من را عقب انداخت ولی قسمت و تقدیر این چنین بود و خوشحالم که حالا برگشتم.

وی با اشاره به حضورش در ترکیب اصلی پیکان به جای شیخ ویسی هم گفت: من و وحید بیش از اینکه رقبای خوبی برای هم باشیم رفقای خوبی هستیم و برایم اصلاً مهم نیست من بازی کنم یا او و مهم نتیجه گرفتن پیکان است.

گلر پیکان در مورد بازی قبلی با سپاهان و حرف و حدیث‌های ایجاد شده اظهار داشت: این صحبت‌ها همیشه هست و نمی‌‌توان با آن مقابله کرد. من 11 سال در سپاهان بودم و حالا کری‌هایی که بین هواداران سپاهان و پرسپولیس هست باعث شده این مسائل ایجاد شود. من در بازی با سپاهان موقعیت‌های زیادی از حریف گرفتم و بهترین بازیکن پیکان در زمین شدم و مطمئن باشید شرافت فوتبالی خودم را به خاطر سپاهانی‌ بودن و سابقه حضور در این تیم نمی‌فروشم.

امینی در مورد بازی با پدیده هم یادآور شد: بازی سختی داریم و جایگاه پدیده در جدول نشان از قدرت این تیم دارد ولی ما می‌خواهیم روند پیروزی‌هایمان را که شروع شده است دنبال کنیم و برای برد به مصاف پدیده می‌رویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز