خبرگزاری کار ایران

رحمتی مقابل علیمنصور کلین‌شیت می‌کند؟

هفتمین رویارویی منصوریان و استقلال بعد از 3 سال و 10 روز

asdasd
کد خبر : ۷۳۱۵۴۳

علیرضا منصوریان دوشنبه برای هفتمین بار به عنوان مربی برابر استقلال قرار می‌گیرد.

به گزارش ایلنا،علیرضا منصوریان دوشنبه برای هفتمین بار به عنوان مربی برابر استقلال قرار می‌گیرد. نکته‌ای که می‌تواند برای آبی‌پوشان نگران‌کننده باشد کارنامه پربار او در این بازی‌هاست. علیمنصور با اینکه در لیگ نهم سرمربی پاس همدان بود اما عمر حضورش روی نیمکت این تیم آنقدر زیاد نبود که به هفته دوازدهم و بازی با استقلال صمد مرفاوی برسد. 3 فصل حضور موفق در نفت تهران اما این فرصت را به منصوریان داد تا 6 بار مقابل استقلال امیر قلعه‌نویی و پرویز مظلومی قرار بگیرد و 4 برد، یک تساوی و تنها یک شکست را تجربه کند.

شروع با تساوی

اولین رویارویی منصوریان و استقلال به بازی رفت لیگ سیزدهم بر می‌گردد. امیر قلعه‌نویی و شاگردانش نیمه اول را با گل دقیقه 44 فرهاد مجیدی برتده به رختکن رفتند، اما در نیمه مربیان منصوریان عملکر بهتری داشت و با گل دیرهنگام وریا غفوری موفق شد در دقیقه 88 بازی را در ورزشگاه تختی به تساوی بکشاند.

اولین پیروزی

در دیدار برگشت تیم منصوریان با یک گل دیر هنگام موفق شد ژنرال و استقلال را شکست بدهد. وحید امیری در دقیقه 91 دروازه مهدی رحمتی را در ورزشگاه آزادی بازکرد. به این ترتیب منصوریان اولین برد برابر استقلال را تجربه کرد. نکته جالب اینکه بازهم علیمنصور در نیمه مربیان موفق شد برنده جدال با امیر قلعه‌نویی شود.

بهترین برد علی برابر آبی‌ها

سومین بازی منصوریان و استقلال در لیگ چهاردهم اتفاق افتاد که این بار تیم علیمنصور با یک گل زودهنگام پیش افتاد. وحید امیری در دقیقه یک دروازه محسن فروزان را باز کرد. در نیمه مربیان هم باز تیم نفت برنده بود. ارسلان مطهری در دقیقه 79 یک بار دیگر دروازه آبی‌پوشان را باز کرد تا زردپوشان در ورزشگاه تختی یک برد خوب برابر استقلال به دست آورند.

هت‌تریک منصوریان برابر ژنرال

در چهارمین رویارویی، منصوریان با نفت سومین برد متوالی‌اش را کسب کرد و دوباره مچ امیر قلعه‌نویی را در جدال سرمربی‌ها خواباند. با اینکه لئوناردو پادوانی در دقیقه 58 یک پنالتی را خراب کرد اما با گل دقیقه 80 این مدافع برزیلی به محسن فروزان، نفت تهران در ورزشگاه آزادی به برتری رسید. این آخرین رویارویی منصوریان و ژنرال به عنوان سرمربی استقلال بود.

اولین و آخرین شکست

نوار پیروزی‌های متوالی منصوریان برابر استقلال توسط پرویز مظلومی پاره شد. نیمه اول هیچ برنده‌ای نداشت اما در45 دقیقه دوم سرمربی باتجربه استقلال موفق‌تر بود. میلاد فخرالدینی با گل دقیقه 51 به برتری رسید و امید ابراهیمی در دقیقه 56 از روی نقطه پنالتی برتری آبی‌پوشان را محکم‌تر کرد. هرچند آلویس نانگ در دقیقه 56 فاصله را به حداقل رساند اما در ادامه شاگردان منصوریان نتوانستند برای دومین بار دروازه رحمتی را در آزادی باز کنند.

پیروزی علیمنصوربا گل به خودی حنیف 

ششمین و آخرین رویارویی منصوریان و استقلال در بازی برگشت لیگ پانزدهم اتفاق افتاد. نفت تهران و استقلال در ورزشگاه تختی برابر هم قرار گرفتند که این بار با یک گل به خودی زودهنگام، علیمنصور توانست انتقام شکست بازی رفت را بگیرد. حنیف عمران‌زاده به اشتباه در دقیقه 9 دروازه استقلال را باز کرد تا آبی‌ها بازنده شوند.    

برابر استقلال بعد از 3 سال و 10 روز

علیرضا منصوریان روز یکشنبه بعد از 3 سال و 10روز دوباره برابر استقلال قرار می‌گیرد. آخرین رویارویی او با تیم سابقش 25 بهمن 1394 اتفاق افتاده بود که  علیمنصور برنده بازی شد. این بازی برای او و از آن طرف برای وینفرد شفر که جانشین منصوریان در استقلال شد و چند بار هم از او و شکست سنگینش، 6 بر صفر برابر العین انتقاد کرده بود، جدا از بحث جدول و امتیاز گیری بسیار مهم و حیثیتی است. منصوریان 2 مربی قبلی استقلال یعنی قلعه‌نویی و پرویز مظلومی را شکست داده و این بار به شفر رسیده است.

رحمتی ترک عادت می‌کند؟

جدا از وینفرد شفر، این بازی یک رویارویی حساس دیگر هم دارد. منصوریان و مهدی رحمتی که با دلخوری از هم جدا شدند یکشنبه باهم جدال ویژه‌ای دارند. در 4 بازی قبلی رحمتی چه در آزادی و چه در تختی موفق نشده و نتوانسته برابر منصوریان کلین‌شیت کند و 2 باخت، یک تساوی و فقط یک برد کسب کرده است. کاپیتان که در این فصل رکورد کلین‌شیت در ورزشگاه آزادی را دارد برای حفظ این رکورد باید عادت و روال گل خوردن مقابل تیم‌های منصوریان را ترک کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز