خبرگزاری کار ایران

حق وردی: پنالتی از بد شانسی ماست / طلسم پیکان شکست

asdasd
کد خبر : ۷۳۱۴۸۳

مدافع تیم پیکان می گوید ما تیمی نبودیم که بخواهیم به این شکل بازی‌ها را با شکست پایان دهیم. مطمئن هستیم این طلسم پایان یافت و در بازی‌های بعدی تلاش بیشتری خواهیم کرد تا در روند پیروزی قرار گیریم و به بردهای بیشتری دست یابیم.

به گزارش ایلنا،حق وردی بعد از پیروزی برابر ماشین سازی درباره این بازی گفت: واقعا خسته شده بودیم. در خیلی از بازی‌ها حق تیم ما شکست نبود اما علیرغم تمرینات مناسبی که پشت سر می‌گذاشتیم و نمایشی که داشتیم با بدشانسی بازی را می‌باختیم.


وی ادامه داد: دیگر برای ما هر روز شبیه کابوس شده بود و خدا را شکر که امروز به برتری رسیدیم و می‌توانیم نفس راحتی بکشیم. دیدار سختی بود و ماشین سازی در بازی‌های اخیر خود عملکرد خوبی داشت. ما می‌دانستیم که در صورتی که به گل برسیم قادر به حفظ آن خواهیم بود. خدا را شکر که تلاش مان نتیجه داد و در نهایت با سه امتیاز تبریز را ترک کردیم.


حق وردی درباره پنالتی دقایق پایانی بازی گفت: این هم یکی از نمونه‌هایی از بدشانسی بود که آن را گفته بودم. واقعا چرا باید به این شکل باشد. من درباره داوری حرف نمی‌زنم اما مطمئنا شایسته برد بودیم و نتیجه تلاش تیمی ما به بار نشست.


مدافع پیکان در پایان گفت: ما به این پیروزی نیاز داشتیم. ما تیمی نبودیم که بخواهیم به این شکل بازی‌ها را با شکست پایان دهیم. مطمئن هستیم این طلسم پایان یافت و در بازی‌های بعدی تلاش بیشتری خواهیم کرد تا در روند پیروزی قرار گیریم و به بردهای بیشتری دست یابیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز