خبرگزاری کار ایران

گل‌محمدی: در نیم فصل دوم بازی‌‌ها سخت تر می‌شود/ انتظار از تیم ما بی دلیل بالا رفته است

asdasd
کد خبر : ۷۳۱۴۷۸

سرمربی پدیده در مورد برتری 2 بر صفر مقابل سپیدرود صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل سپیدرود رشت گفت: واقعیت این است که نمی‌خواستم به نشانه اعتراض به گرانی‌ها در این کنفرانس حرف نزنم اما به احترام خبرنگاران امروز به اینجا آمدم. از مسئولان می خواهم که مدیریت بهتری برای رفع گرانی و فشارهای اقتصادی انجام دهند. توقع داریم که رسیدگی بیشتری انجام شود. 

وی ادامه داد: بازی در مجموع خوب بود. در نیم فصل دوم بازی ها حساس‌تر می شود. فشار زیادی به بچه های تیم آمده و در 16 روز 5 بازی انجام دادیم و باید از آنها تشکر کنم. باید برنامه ریزی بهتری باشد اما بازی کردن با تیمی مثل پرسپولیس یا نفت در آبادان کار سختی بود اما بچه ها با غیرت و پشتکار این کار را پشت سر گذاشتند. برنامه بازی ها طوری است که استراحت بیشتری داشته باشیم. در نیمه اول و نیمه دوم به موقع گل زدیم و به حریف موقعیت ندادیم. این امتیاز و بازی برای ما راضی کننده بود و بتوانیم در بازی های بعدی هم امتیازات را بگیریم.

سرمربی تیم پدیده شهر خودرو درباره فشردگی بازی‌ها و نحوه بازی تیمش در نیم فصل دوم افزود: در نیم فصل دوم بازی‌ها سخت تر می شود. فشردگی بالا می رود اما شاید شما انتظار دارید در هر بازی 4 گل بزنیم که انتظار زیادی است. مهم این است که بچه‌ا وظیفه خود را خوب انجام دادند و در فاز هجومی و دفاعی شرایط خوبی دارند.

گل محمدی درباره زمین تمرینی پدیده اظهار داشت: ما هنوز دنبال زمین هستیم. زمین منزل آباد برای تمرین خوب نیست. هنوز اتفاق خاصی نیفتاده و به دنبال این هستیم بعد از عید تمرینات را در شرایط بهتری ادامه دهیم. با رفتن به تهران و تمرین در آنجا تا حدی مشکلات را حل کردیم اما برای شهر مشهد امکانات بیشتری لازم است. استعداد زیادی این جا وجود دارد. حق آن هاست که چند زمین تمرین خوب داشته باشند و از پایه ها به خوبی برای آینده باشگاه استفاده کنیم.

وی در ادامه نشست خبری درباره اینکه دو رقیب اصلی شما درگیر لیک قهرمانان آسیا هستند، افزود: آن ها آن قدر مهره دارند و از این بابت نگرانی ندارند. شاید به نفع آنها باشد که بازیکنان شان در شرایط بازی قرار می گیرند. آنها می توانند با همه قوا و بهترین شرایط بدنی مقابل ما قرار می گیرند و نباید دل خودمان را خوش کنیم.

گل محمدی افزود: عملکرد میلاد فراهانی خیلی خوب است. از طرف دیگر بهنام برزای از نظر بدنی عقب است و باید بیشتر بازی کند. احساس می کنم که باید تمرینات بیشتری داشته باشد. امروز هم عملکرد خوبی داشت و در بازی های بعدی می تواند به ما کمک بیشتری کند.

سرمربی پدیده اظهار داشت: صحبت هایی برای جذب بازیکنانی انجام شد اما ناهماهنگی هایی صورت گرفت که فعلا منتفی شده اما قطعی نیست.

وی گفت: امروز هواداران ما را شرمنده کردند. یکی از دلایل برد ما هواداران بودند. انتظار نداشتم امروز این همه هوادار داشته باشیم. از تک تک آنها تشکر ویژه می کنم. امیدوارم این حمایت ها وجود داشته باشد. اولین نگاه ما در استادیوم به سکوهاست. وقتی می بینیم همه صندلی ها پر است دلگرم تر می شویم. نمی دانم با چه زبانی تشکر کنم. از حمیداوی تشکر می کنم که بلیت بازی را رایگان کرد چون تاثیر زیادی برای ورود هواداران به استادیوم دارد.

گل محمدی درباره مصدومیت محمد قاسمی نژاد افزود: فکر نمی کنم او به بازی بعدی ما برسد. فکر می کنم حدود ۱۰ روز زمان لازم دارد تا به ما برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز