خبرگزاری کار ایران

حسین فرکی در نشست خبری؛

کار مهمی انجام دادیم/ در نیمه دوم با تعصب و غیرت بازی کردیم

asdasd
کد خبر : ۷۳۱۴۷۳

سرمربی تیم پیکان در نشست خبری پس از بازی ماشین سازی حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش ایلنا، حسین فرکی بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل ماشین سازی تبریز در نشست خبری گفت: روز سختی بود. همانطور که در نشست خبری دیروز هم گفتم پیکان توانایی زیادی دارد اما با شرایطی که برایش پیش آمده دچار مشکل شده است. هنوز هم اعتقاد دارم که خیلی کار داریم و باید این شرایط را تغییر بدهیم. بازی را مقابل ماشین سازی خوب شروع کردیم. حریف نتایج خوبی در دور برگشت گرفته و در شرایط عالی روحی بود و ما در زمین حریف ۳ امتیاز گرفتیم و کار مهمی انجام دادیم.

فرکی افزود: ما مقابل ماشین سازی در شرایط متفاوت روحی بودیم. به هر حال در نیمه اول دو سه موقعیت گلزنی داشتیم که به بازیکنان گفتم باید بازی را مدیریت کنیم و اگر شرایط فراهم شد به گل هایمان اضافه کنیم. زمان خوبی گل زدیم و بین نیمه هم مواردی را به تیم انتقال دادیم. نیمه اول برتر بودیم و سه امتیاز را گرفتیم و در نیمه دوم سه امتیاز بازی را حفظ کردیم و در نیمه دوم با تعصب و با غیرت بازی کردیم.

سرمربی پیکان ادامه داد: مشخص بود که ماشین سازی رو به بازی احساسی می آورد که مقابل این بازی احساسی را گرفتیم. یک پنالتی در ثانیه های آخر برای حریف به دست آمد که مهدی امینی دروازه بان ما خیلی خوب عمل کرد و پنالتی خیلی سخت کاپیتان ماشین سازی را مهار کند. نقطه اوج بازی همین پنالتی بود که حریف از دست داد و در شرایط حساس و خارج از خانه ۳ امتیاز گرفتیم که انگیزه و روحیه ما را بیشتر می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز