خبرگزاری کار ایران

بوستانی: می‌توانستیم با 3-4 گل برنده شویم/ نیم فصل دوم دروازه‌ها کوچکتر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۳۱۴۶۴

سرمربی استقلال خوزستان از شرایط تیمش و تساوی مقابل صنعت نفت صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، کریم بوستانی در نشست خبری بعد از تساوی یک بر یک مقابل نفت آبادان،‌گفت: بازی خوبی بود. موقعیت‌های زیادی داشتیم. اشتباهات فردی داشتیم و گل خوردیم. 3 موقعیت تک به تک داشتیم که استفاده نکردیم. می‌توانستیم با 3-4 گل برنده شویم اما بازیکنان ما جوان و کم تجربه هستند. هفته به هفته کار سخت‌تر می‌شود. اگر می‌خواهیم در جدول بمانیم باید تلاش کنیم. همه بازی‌ها سخت هستند و دست ما خالی است. ما یک بازیکن روی نیمکت کم داشتیم. شرایط سخت است. امیدوارم در ادامه بهتر کار کنیم. کارمان بسیار سخت است. امیدوارم بتوانیم با تمرینات بیشتر خط حمله را تقویت کنیم و به گل برسیم.

وی افزود: پنالتی زن اول تیم ما میثم کریمی ‌و پنالتی زن دوم تیم‌ما  ایوب کلانتری است. او همیشه پنالتی خود را گل می‌کرد اما اینبار اینطور نشد. اگر دقیقه یک گل می‌زدیم شرایط بهتری می‌شد. در این بازی با سه مهاجم حمله می‌کردیم اما در نهایت نتوانستیم برنده شویم. 

سرمربی استقلال خوزستان در مورد اینکه آیا به آینده این تیم امیدوار است، گفت: همه بازی‌ها سخت است. در نیم فصل دوم دروازه‌ها کوچکتر می‌شود و همه تلاش می‌کنند تا گلی دریافت نکنند. نفت آبادان تیم خوب و قلدری است و امروز بازی خوبی انجام دادیم. می‌توانستیم برنده شویم و این بازی سکوی پرتاب‌مان باشد اما اینطور نشد و در نهایت بازی با تساوی به پایان رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز