خبرگزاری کار ایران

پیشکسوت روسی: سردار همه کار کرد؛ زنیتی ها از داشتن او خوشحال باشند

asdasd
کد خبر : ۷۳۱۳۸۴

بوریس چوخلوف به تمجید از ستاره ایرانی زنیت پرداخت.

به گزارش ایلنا، بوریس چوخلوف پیشکسوت فوتبال روسیه درباره درخشش سردار آزمون اظهار داشت: پیش از هر چیز هواداران تیم زنیت می‌توانند از بازی سردار آزمون خوشحال باشند. او پس از این بازی در خاطره‌ها می‌ماند.

وی در واکنش به این پرسش که آیا زنیت سن‌پترزبورگ در نهایت توانسته یک مهاجم در سطح اروپا همانند سردار آزمون را در اختیار بگیرد، کسی که بتواند تعیین‌کننده نتیجه بازی باشد، اظهار داشت: واقعاً می‌خواستم که او را از ابتدا در ترکیب تیم زنیت در بازی برابر فنرباغچه ببینم. می‌توانم بگویم سردار آزمون یک مرد جوان واقعی است و آن‌قدر باانگیزه بود که مبارزه کند تا به گل برسد. سردار آزمون همه را به حرکت وا داشت و مدافعان حریف را تحت فشار قرار داد. زمانی هم که گل سوم را به ثمر رساند از موقعیت پرس حریف خارج شده بود. در واقع سردار آزمون هر کاری خواست در بازی کرد. او دو گل زد و یک پاس گل داد.

بوریس چوخلوف درباره صحبت‌ نکردن آرتم جیوبا، مهاجم ملی‌پوش زنیت سن‌پترزبورگ با رسانه‌ها پس از پایان بازی برابر فنرباغچه با وجود پیروزی گفت: نمی‌خواستم صحبتی درباره جیوبا کنم. اینکه آیا رو به عقب می‌رود یا نه و آیا تلاشی برای بازی می‌کند. سردار آزمون در سه گل نقش مستقیم داشت و تعویض شد، اما آرتم جیوبا در زمین باقی ماند. دریوسی (مهاجم آرژانتینی زنیت) عملکرد منفی داشت و چیزی از بازی او به خاطر نداریم. البته پس از بازی متوجه شدیم که دلیل تعویض سردار آزمون به خاطر مصدومیت جزئی بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز