خبرگزاری کار ایران

دایی: سایپا در فوتبال ایران بچه یتیم است/ هر جا ما می‌رویم به مشکل مالی می‌خورد/ اگر عدالت بین تیم‌ها وجود داشت اعتراضی نداشتیم/ برخی تیم‌ها نورچشمی هستند

asdasd
کد خبر : ۷۳۱۳۵۷

مربی سایپا در مورد شرایط این تیم و اعتصاب بازیکنان صحبت کرد.

محمد دایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص مشکلات سایپا و اعتصاب بازیکنان اظهار داشت: روز گذشته بازیکنان در اعتراض به مشکلات مالی تصمیم به اعتصاب گرفتند و متاسفانه هیچ اقدامی انجام نشد و تغییری در اوضاع به وجود نیامد و با این شرایط همانطور که از قبل گفته شده بود اعتصاب ادامه پیدا می‌کند و بعید هم می‌دانم تفاوتی حاصل شود چون اصلاً مسئولی وجود ندارد که بیاید پاسخگو باشد.

وی افزود: بازیکنان یک پیش پرداخت اول فصل گرفتند و یک ده درصد هم در طول فصل به آنها پرداخت شده بود و دیگر هیچ اتفاقی نیفتاد. خود علی آقا چند بار از جیبش برای تیم هزینه کرده و بازیکنان هم تا اینجا به خاطر ایشان دندان روی جگر گذاشتند ولی دیگر امکانش نبود صبر کنند و شب عیدشان است و به پول احتیاج دارند.

مربی سایپا در ادامه گفت: اصلاً پول بازیکنان را ولش کنید. حتی یک زمین تمرین مناسب تیم ما ندارد و هر روز یک جا تمرین می‌کنیم و شرایطی داریم که حتی تیم دسته 3 هم فکر نمی‌کنم آن را تجربه کند. ما نماینده ایران در آسیا بودیم و شاید اگر فکری به حال تیم می‌شد و این مشکلات برطرف شده بود حذف نمی‌شدیم و صعود می‌کردیم ولی سایپا در فوتبال ایران بچه یتیم است و برخی تیم‌ها نورچشمی و آقازاده هستند.

دایی با اعتراض به عدم عدالت بین تیم‌های مختلف لیگ عنوان کرد: چند تیم لیگ برتری هستند که خوب هزینه می‌کنند و با پرواز چارتر سفر می‌کنند ولی شرایط برای تیم ما متفاوت است. اگر عدالت برقرار می‌شد اعتراضی نداشتیم و می‌گفتیم شرایط اقتصادی جامعه اینطور است و برای همه تیم‌ها همین است. حتی پول خروج ما از ایران را هم که مبلغ ناچیزی بود پرداخت نکرده بودند و وقتی داشتیم به قطر سفر می‌کردیم چند بار در صف عبور از گیت ایستادم و وقتی نوبتم شد گفتند پرداخت نشده و مدتی طول کشید تا بتوانیم خارج شویم. 3 بازیکن تیم ما 1500 دلار نداشتند تا اجازه خروج بگیرند و علی آقا آن را پرداخت کرد و در این شرایط ما به عنوان نماینده ایران به آسیا رفتیم.

وی افزود: چند بازیکن تیم ما جدا شدند، قلیزاده و ترابی رفتند، دانشگر و کنعانی‌زادگان رفتند و یک فهرست خرید دادیم که حتی یک نفر هم جذب تیم نشد. یک بازیکن خارجی خواستیم که حتی به ایران هم آمد و در تست پزشکی هم شرکت کرد ولی نمی‌دانیم چه شد که پشیمان شد و رفت. باید به عنوان تیم آسیایی تقویت می‌شدیم ولی این وضعیت ما شد. حتی در قطر وضعیت اسکان مناسبی هم نداشتیم.

مربی سایپا ادامه داد: این شانس ماست که به هر تیمی می‌رویم این شرایط برایش ایجاد می‌شود. صبا آنطور شد و نفت تهران هم که شرایطش را همه دیدند و حالا سایپا هم دچار این مشکل شده است. آقای درویش هم بنده خدا هرچقدر تلاش می‌کنید فایده ندارد و به جایی نمی‌رسد.

دایی در پایان یادآور شد: ما در شرایط سخت‌تر از این هم کار کردیم و اهل جا زدن نیستیم ولی با این شرایط نمیدانیم آخرش چه می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز