خبرگزاری کار ایران

گریه دو روزه‌ نیمار بعد از مصدومیت

asdasd
کد خبر : ۷۳۱۲۲۷

نیمار، ستاره پاری‌سن‌ژرمن گفته که پس از مصدومیت از ناحیه استخوان متاتارسال، دو روز در خانه گریه کرده است.

به گزارش ایلنا، نیمار در بازی مقابل استراسبورگ در جام حذفی فرانسه آسیب دید. گران‌ترین فوتبالیست دنیا هفت هفته دیگر دور از میادین خواهد بود و باشگاه اعلام کرده که او به بازی برگشت مقابل منچستریونایتد نمی‌رسد.

این بازیکن سابق بارسلونا در فوریه گذشته هم دچار مصدومیتی مشابه شده بود که باعث شد تا پایان فصل 18-2017 غایب باشد اما او این بار می‌تواند به اردوی تیمش برگردد.

پی‌اس‌جی در بازی رفت مقابل منچستریونایتد در اولدترافورد دو بر صفر پیروز شده و بازی برگشت هم در پاریس برگزار می‌شود و به این ترتیب آنها احتمالا نیازی به نیمار نخواهند داشت.

باشگاه در لیگ یک فرانسه هم با 12 امتیاز اختلاف صدرنشین است.

نیمار می‌گوید: «اوضاعم دارد بهتر می‌شود. ما چندین درمان انجام داده‌ایم و کارهای زیادی کرده‌ایم تا پایم هر چه سریع‌تر بهبود پیدا کند. ما از روند پیشرفت راضی هستیم. من بی‌صبرانه منتظر آن هستم کاری که بیش از همه در زندگی‌ام دوست دارم را انجام دهم، یعنی فوتبال را. حدس می‌زنم که حداکثر ده هفته دور از میادین باشم اما تلاش می‌کنیم که سریع‌تر برگردم.

این بار مصدومیت برای من سخت‌تر از دفعه قبلی بود. من دو روز را در خانه ماندم و گریه می‌کردم. اوضاع پیچیده‌ای بود. نخستین باری که دچار مصدومیت از همین ناحیه شدم گفتم: پایم را عمل خواهم کرد و هر چه سریع‌تر اوضاعم بهبود پیدا می‌کند. آن موقع ناراحت نبودم.»

نیمار پیش از این مصدومیت در 13 بازی در لیگ فرانسه 13 گل زده بود و پنج گل هم در لیگ قهرمانان به ثمر رسانده بود. او در دو بازی جام حذفی فرانسه هم دو گل زده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز