خبرگزاری کار ایران

ترکیب استقلال مقابل پارس جنوبی شخم خورد

9 تغییر و جابه‌جایی به فاصله 6 روز!

asdasd
کد خبر : ۷۳۱۰۷۳

بعد از ناکامی برابر تراکتورسازی و از دست رفتن 3 امتیازحساس این دیدار، وینفرد شفر تغییرات زیادی در ترکیب اصلی تیمش ایجاد کرد.

به گزارش ایلنا، بعد از ناکامی برابر تراکتورسازی و از دست رفتن 3 امتیازحساس این دیدار، وینفرد شفر تغییرات زیادی در ترکیب اصلی تیمش ایجاد کرد. علی کریمی، مرتضی تبریزی، میلاد زکی‌پور، آرمین سهرابیان و داریوش شجاعیان از ترکیب خارج شدند و فرشید باقری، اللهیار صیادمنش، آیاندا پاتوسی،گادوین منشا و محمد دانشگر جایگزین آنها شدند. جابه‌جایی و تغییرات ترکیب اصلی فقط به بازیکنان محدود نمی‌شد. پست بازی 4 بازیکن هم دستخوش تغییر شده بود. وریا غفوری، پژمان منتظری، روزبه چشمی و امید نورافکن نسبت به  بازی قبل در پست‌های متفاوتی به میدان رفتند. وریا از بال راست یک خط عقب‌تر آمد و به دفاع راست برگشت. منتظری هم از دفاع راست دوباره به دفاع میانی آمد. چشمی از خط دفاع یک خط جلوتر رفت و بازهم هافبک دفاعی شد. نورافکن هم از خط هافبک به دفاع چپ عقب‌نشینی کرد.

سورپرایزهای شفر

بخشی از تغییرات استقلال نسبت به بازی قبل اجباری و قابل پیش بینی بود. دانشگر و باقری از محرومیت برگشته بودند و علی کریمی هم آسیب‌دیدگی داشت. اما خب خارج شدن شجاعیان و سهرابیان از ترکیب و فیکس شدن پاتوسی و منشا سورپرایزهای شفر برای پارس‌جنوبی جم بود. این 2 بازیکن خارجی برای نخستین بار بود که در ترکیب اصلی آبی‌ها به میدان می‌رفتند. هافبک آفریقایی هم که اولین بازی‌اش را برای استقلال انجام داد.

کاهش تعداد چپ پاها

به نظر می‌رسد عملکرد ضعیف داریوش و آرمین برابر تراکتور باعث شد تا کادر فنی تصمیم بگیرد آنها را از ترکیب خارج کند. البته به این جمع باید زکی‌پور را هم اضافه کرد که روی تک گل تراکتور از دژآگه غافل شد و عقب ماند تا با پوشش ضعیف سهرابیان در مقابل این بازیکن دروازه آبی‌ها باز شود. به عبارت دیگر 3 بازیکن چپ پایی که بازی ضعیفی انجام داده بودند و در بازی دیروز نیمکت‌نشین بودند. آبی‌ها برابر پارس جنوبی فقط یک بازیکن چپ پا یعنی نورافکن را در ترکیب اصلی داشتند. این در شرایطی بود که مقابل تراکتور این تعداد به 4 نفر می‌رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز