خبرگزاری کار ایران

فرصت سوزی کردیم و مقابل استقلال مجازات شدیم

کنایه بازیکن پارس جم: دل داور برای استقلال سوخت و به نفع شان سوت زد

asdasd
کد خبر : ۷۳۰۹۴۳

مهاجم پارس جنوبی که در دقایق کوتاه حضورش در ترکیب موفق ظاهر شده بود، در پایان دیدار برابر استقلال به صحبت با اصحاب رسانه پرداخت.

به گزارش ایلنا، روح الله سیف اللهی که درخشش جالب توجهی در نیم فصل اول لیگ از خود به جا گذاشته بود، در دیدار مقابل استقلال به عنوان بازیکن ذخیره به میدان رفت اما توانست نمایش موفقی در دقایق حضورش به جا بگذارد.

او در خصوص این بازی و شکست مقابل استقلال در استادیوم آزادی گفت: موقعیت های خوبی هم داشتیم اما نتوانستیم استفاده کنیم و اینچنین به بدترین شکل محکوم و مجازات شدیم.

وی در واکنش به اینکه چرا عصبی است گفت: یک مقدار عصبی هستیم و در رختکن جلسه داشتیم و درباره مسائل مالی بود. شرایط خوبی نداریم و امیدوارم حل شود. درخواست ما از مدیرعامل این بود که به گوش مسوولان برساند تا تیم را کمک کنند.

سیف اللهی درباره اعتراضات داخل زمین این تیم گفت: ما اعتراضی نکردم اما یک مقدار 50-50 را به سمت استقلال سوت می زدند که گفتیم برای ما هم سوت بزنند بد نیست. اینقدر هفته قبل اعتراض کردند که در این بازی به سمت آنها بود و دل داور برای آنها سوخت و به سمت استقلال سوت زدند. در نیمه اول خیلی به سمت آنها سوت زده شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز