خبرگزاری کار ایران

دفاع مهدی رحمتی از چشمی و منتظری: آنها حق دارند / چه کسی گفته ما اعتصاب می‌کنیم؟

asdasd
کد خبر : ۷۳۰۹۴۱

کاپیتان استقلال در پایان دیدار برابر پارس جنوبی جم نسبت به حواشی شکل گرفته واکنش نشان داد و مدعی شد آنها قصدی برای اعتصاب ندارند.

به گزارش ایلنا، سیدمهدی رحمتی کاپیتان استقلال بعد از برد برابر پارس جم درباره مسائل داوری و اعتراضی که به وی شد گفت: در نوبت اول به تماشاگران خیلی خوبمان تبریک می‌گویم. امروز به استادیوم آمدند و تیم را تشویق کردند و ما هم خدا را شکر توانستیم بازی را ببریم. والا چیزی نمی‌توانم بگویم و هر چه بیشتر در مورد داوری صحبت کنیم حساس تر می‌شوند. فکر می‌کنم به داورها گفته شده است به دلیل اینکه اعتراضات زیاد شده بازیکنی که طرف شما می‌آید عکس العمل نشان دهید. بنده به شخصه چند سالی است که کاپیتان هستم و تا به اینجا خیلی زیاد به داوران اعتراض نکردم. ولی فکر می‌کنم طرز برخورد آن‌ها خوب نیست. اینکه بخواهند بد جواب بازیکن را بدهند درست نیست. البته بازیکنان هم نباید زیاد اعتراض کنند. از این بحث ناراحتم که همه به داور هجوم می‌برند. در حال حاضر طوری شده از هر تیم تعداد بیشتری به سمت داور بروند، به نفعشان گرفته می‌شود. من خودم امروز لحن صحبت و برخورد این داور را نپسندیدم.

کاپیتان استقلال در خصوص روند بازی نیز گفت:بازی خیلی خوبی بود و موقعیت زیادی داشتیم که از آن استفاده نکردیم. آخر بازی هم با توجه به نتیجه حریف به توپ‌ها بلند رو آورد و ما کنترل کردیم و خدا را شکر به استقبال مسابقه بعد خواهیم رفت.

رحمتی در واکنش به سوال خبرنگاری مبنی بر تعطیلی تمرینات استقلال به دلیل مشکلات مالی نیز گفت: این خبر را از کجا شنیده‌اید؟ از چه کسی شنیده‌اید؟ شما خودتان حرف می‌گذارید در دهن بازیکنان و از طرف آن‌ها صحبت می‌کنید تا اهدافی که مد نظرتان هست را به دست آورید و این درست نیست. همین الان جلو همه بگید از چه کسی این حرف را شنیده‌اید تا بگویم درست گفته یا خیر. قبل از این بازی آقای منتظری و چشمی صحبت کردند و کاملا هم حق داشتند. من قرار بود دیروز صحبت کنم اما به درخواست سرمربی چیزی نگفتم. بازیکنان حقایق را گفتند اما از دیروز به زمین نفت رفتیم و امیدوارم شرایط روز به روز بهتر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز