خبرگزاری کار ایران

از دربی ۶۹ تا دربی ۷۴؛

تلخ و شیرین محمد نوری مقابل استقلال

asdasd
کد خبر : ۷۳۰۷۶۴

کاپیتان پارس جم در تقابل با استقلال خاطرات جالبی دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، محمد نوری، کاپیتان پارس جم که سابقه چند سال حضور در پرسپولیس را دارد، یکی از نفراتی است که تقابلش با استقلال در دیدار امروز جذابیت‌های خاص خود را دارد.

نوری که چندین سال در پرسپولیس حضور داشت دربی‌های زیادی را تجربه کرده است و در آن خاطرات تلخ و شیرینی برایش به ثبت رسیده است.

شیرین ترین خاطره نوری از دربی‌ها بدون شک دربی 74 معروف است که با هتریک ایمون زاید پرسپولیس بازی 2-0 باخته را با نتیجه 3-2 به سود خود پایان داد و یکی از خاطره‌انگیز‌ترین روزهای تاریخ باشگاه پرسپولیس را رقم زد. نوری در آن بازی پاس گل دوم را برای زاید ارسال کرد و در برتری تیمش نقش داشت.

تلخ‌ترین خاطره نوری را هم می‌توان دربی 69 دانست که بازی خاطره‌انگیز استقلالی‌هاست. نوری در آن دیدار یک گل به ثمر رساند که توسط داور مردود اعلام شد و در آن دیدار فرهاد مجیدی در وقت‌های تلف شده بازی گل برتری استقلال را به ثمر رساند و آبی‌های پایتخت بازی را یک بر صفر بردند.

نوری در دربی 79 هم به استقلال گل زد و سرخپوشان با گل او و عالیشاه 2-1 به برتری رسیدند.

باید دید او امروز در دیدار با استقلال و در لباس پارس جم چه عملکردی خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز