خبرگزاری کار ایران

برانکو: سازمان لیگ به ما دستور می‌دهد بازی کنید و باید بگوییم چشم/ در مورد اعتصاب بازیکنان از خودشان بپرسید

asdasd
کد خبر : ۷۳۰۶۹۲

سرمربی پرسپولیس در مورد شرایط تیمش و حریف آسیایی‌شان صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس در خصوص دیدار النصر - پاختاکور اظهار داشت: در حریفان را نگاه کردم و پاختاکور بهتر بود. النصر زمانی که بازی صفر - صفر بود پنالتی خراب کرد اما پاختاکور تیم بهتری بود و من انتظار داشتم پیروز شوند. اولین بازی‌مان هم مقابل این تیم است و البته وضیعت آنها بهتر از حال حاضر خواهد شد چرا که لیگ‌شان به تازگی قرار است شروع شود.

وی افزود: ما فینالیست لیگ قهرمانان آسیا هستیم و به عنوان تیم برنده وارد زمین می‌شویم و از هیچ تیمی ترسی نداریم. با این وجود که خودمان را برنده می‌دانیم باید بگویم بازی سختی در پیش داریم. در کل خوشحال هستم از حضور در لیگ قهرمانان آسیا و اینکه بخشی از این تورنمنت هستیم برایم افتخار است. در این فرصت هم باید به ذوب آهن بابت صعود به این رقابت‌ها تبریک بگویم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه صعود به فینال دور قبل کار آنها را در فصل جدید سخت می‌کند یا نه، گفت: لیگ قهرمانان سخت‌ترین باز‌ی‌ها در آسیاست و حریف ضعیف در این بازی‌ها وجود ندارد ولی اگر بخواهیم در  سطح سال گذشته باشیم مجبوریم با همه بازی کنیم و همه را ببریم. دست کم گرفتن حریفان معنی ندارد و البته ترسیدن هم معنی ندارد. سطح بازی‌ها خیلی متفاوت از لیگ داخلی ما است.

برانکو با اشاره به تقابل با الاهلی عربستان و عدم اجازه میزبانی از این تیم در ایران عنوان کرد: بله متاسفانه با الاهلی نمی‌توانیم در خانه بازی کنیم و این برای خودمان و برای هوادارانمان اتفاق خوبی نیست که از حضورشان محروم هستیم اما این موضوعی است که در اختیار ما نیست. این فاکتوری است که کار را سخت می‌کند ولی با این موضوع هم کنار می‌آییم.

وی در مورد شکست طلسمش در جام حذفی و صعود پرسپولیس به نیمه نهایی گفت: به بازیکنانم تبریک می‌گویم بابت این صعود و همانطور که در نشست خبری گفتم این دیدار را به عنوان یک دیدار بزرگ تلقی می‌کردم و واقعاً بازی پدیده مستحق بیشترین توجهات است. یحی یک تیم خوب واقعی و مدرن ایجاد کرده است. بازیکنان ما بازی به بازی بهتر می‌شوند و هر بازی عملکرد بهتری داریم و در این بازی هم نسبت به بازی قبل که پدیده را 2-0 بردیم بهتر بودیم. این دیدار فینالِ قبل از فینال بود و بازهم یک فینالِ قبل از فینالِ دیگر مقابل سپاهان در پیش داریم.

سرمربی پرسپولیس در مورد وضعیت کاپیتان این تیم عنوان کرد: جلال حسینی یک مصدومیت مختصری دارد که فکر می‌کنم خیلی طول نمی‌کشد که به میادین برگردد. ما در بازی به موقع واکنش نشان دادیم و او را سریع تعویض کردیم که مصدومیتش تشدید نشود و تاثیر منفی نگذارد و حالا نمی‌دانم برای این بازی آماده خواهد شد یا نه ولی تا 7 روز آینده قطعاً‌ آماده است.

برانکو در مورد برنامه فشرده پرسپولیس تا پایان فصل هم گفت: این اتفاق خوبی نیست و برنامه ما خیلی فشرده است. ما برنامه بازی‌های داخلی‌مان را به خاطر حضور در لیگ قهرمانان آسیا خراب کردیم و حالا باید تا پایان فصل فشرده بازی کنیم. فصل گذشته از همین موضوع ضربه خوردیم و انصاری و ماهینی را از دست دادیم. انصاری در فینال لیگ قهرمانان مصدوم شد و ماهینی جلوی استقلال چون زمان کافی برای استراحت نداشتند. با این حال خوشبختانه تیم کامل‌تری از نظر بازیکن داریم و سعی می‌کنیم با استفاده درست از همه نفرات کاری کنیم به بازیکنان استراحت هم برسد ولی نتایج تیم لطمه نبیند.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود برنامه بازی‌های پرسپولیس با او هماهنگ شده هم توضیح داد: هیچ هماهنگی در کار نبوده و آنها برنامه بازی را به ما اطلاع دادند و ما گفتیم امکان تغییر زمان وجود دارد؟ آنها گفتند نه، این چه توافقی است؟ ما قبول کردیم با سپیدرود بدون ملی‌پوشان‌مان بازی کنیم و به ما دستور دادند با پیکان هم باید در این شرایط بازی کنیم و ما چکار می‌توانستیم بکنیم؟

سرمربی پرسپولیس در مورد پنالتی چیپ علیپور گفت: من قبلاً هم گفتم طرفدار اینجور ضربه زدن نیستم. شبیه همین ضربه را یحیی سال 2004 مقابل چین زد که از دست داد و اگر آن توپ گل می‌شد ما در فینال با ژاپن بازی می‌کردیم. این‌ها همیشه ضربات خطرناکی است که ممکن است زحمات یک تیم را به باد بدهد ولی خب وقتی گل می‌شود خیلی قشنگ است. 

برانکو در مورد بازی مقابل نفت مسجد سلیمان و انگیزه تیم حریف عنوان کرد: ما تیم قهرمان هستیم و همه با انگیزه بردن و امتیاز گرفتن جلوی ما ظاهر می‌شوند و بهترین عملکردشان را ارائه می‌دهند. با همه احترامی که برای نفت مسجد سلیمان قائلم هر بازی برای برد می‌رویم. چه الاهلی باشد چه نفت مسجدسلیمان چه پدیده. طبیعتاً بازی سختی خواهد بود.

وی در مورد مشکلات مالی باشگاه و احتمال اعتصاب بازیکنان هم گفت: چرا این را از من می‌پرسید؟ از مدیریت باشگاه بپرسید یا از محسن خلیلی سرپرست ما بپرسید. من در این موارد صحبت نمی‌کنم. از خود بازیکنان بپرسید.

برانکو در پایان در مورد وضعیت رادوشوویچ و عدم حضورش در تمرین به دلیل مطالباتش اظهار داشت: او کنار ما حضور دارد و تمرین می‌کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز