خبرگزاری کار ایران

چالش پیش روی رونالدو اینبار با لباس بیانکونری

asdasd
کد خبر : ۷۳۰۳۴۸

ستاره پرتغالی یوونتوس آماده است تا با یوونتوس چالش جدیدی را این بار در اروپا آغاز کند.

به گزارش ایلنا، با شروع  مراحل حذفی و حساس لیگ قهرمانان اروپا، حالا زمان مناسب برای رونالدو است که تاریخ جدیدی از خود در لیگ قهرمانان اروپا با پیراهن بانوی پیر بنویسد و یوونتوس را بعد از سال‌ها انتظار قهرمان این جام کند.

این بازیکن با مبلغ 117 میلیون یورو که او را به گران‌ترین بازیکن بالای 30 سال اعلام کرد آن هم در زمانی که کمتر کسی فکر می‌کرد رئال مادرید به این راحتی آن هم در روزهای که جام جهانی به اوج حساسیت خود رسیده بود مادرید را به مقصد تورین ترک کند.

او که با 121 گل زده رکورد دار بیشترین گل زده در تاریخ  لیگ قهرمانان اروپاست تنها موفق شده در 5 بازی که برای بیانکونری به میدان رفته تنها موفق به زدن یک گل با این تیم آن هم به تیم سابق خود منچستر یونایتد شود.

نکته جالب توجه  این است که گل او که به یوونتوس تیم فعلیش با لباس رئال مادرید به عنوان بهترین گل سال اروپا نامیده شد و نامزد جایزه پوشکاش  نیز شده بود.

پس از درخشش رونالدو با اسپورتینگ لیسبون یووه یکی از اولین تیم‌هایی بود که برای این استعداد نوجوانان دست به کار شد او فرصتی این را داشت که در سال 2002 به بیانکونری بپیوندد ، اما او در سالی 2003 با عقد قراردادی به مبلغ 12 میلیون پوند به جمع شاگردان فرگوسن پیوست.

او حالا بعد از 15 سال با قراردادی 117 میلیون دلاری به یوونتوس پیوسته و  بیانکونری با پرداخت این مبلغ و جذب او نشان می‌دهد که حالا پیش از هر زمانی تشنه قهرمانی در اروپاست شاید رونالدو در اروپا چندان خوب ظاهر نشده است اما او با 19 گل آقای گل سری‌آ و با 8 پاس گل در کنار سوسو برترین پاسور سری‌آ ست و پیش از هر بازیکنی روی گلهای یوونتوس تاثیر گذاشته است و از این رو امید می‌رود این بازیکن روند خوبش را در مراحل حذفی لیگ قهرمانان به رخ بکشد. 

این بازیکن که در سال 2008 با شیاطین سرخ و همچنین در سال‌های 2014 ، 2016 ، 2017 و 2018 با رئال مادرید موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا شده است.

همچنین وی 5 بار موفق به کسب توپ طلا جهان و 4 بار موفق به دریافت کفش طلای اروپا شده است همچینین او 7 بار به عنوان آقای گلی لیگ قهرمانان اروپا دست یافته و سال 2013 تا کنون هر سال آقای گلی این رقابت‌ها را به دست آورده است.

با تمامی آمارها و افتخارات به دست آمده توسط این ستاره پرتغالی حال زمان آن است که درخشش خود در اروپا را اینبار با بانوی پیر ادامه دهد و طرفداران و سران یوونتوس امید دارند که با حضور او پس از سال‌ها قهرمان اروپا شوند و رونالدو در کنار سیدروف تبدیل به تنها بازیکن تاریخ شود که با سه باشگاه مختلف قهرمان اروپا می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز