خبرگزاری کار ایران

هفته بیست و چهارم لیگ آزادگان

تغییر مربی در کرمان جواب داد/ کاظمی مچ میثاقیان را خواباند

asdasd
کد خبر : ۷۳۰۳۲۰

هفته بیست و چهارم لیگ آزادگان با تداوم صدرنشینی گل‌گهر به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، از هفته بیست و چهارم لیگ آزادگان 7 مسابقه به انجام رسید و نتایج جالب توجهی در آن رقم خورد.

آلومینیوم اراک در خانه میزبان نود ارومیه بود که این دیدار را با تک گل ایمان باصفا که در دقیقه17 به ثمر رسید شکست داد تا به اوضاع خود در جدول رده‌بندی سر و سامان بخشد.

بادران تهران میزبان خونه به خونه بابل بود که شاگردان فرهاد کاظمی تواستند به سختی و با نتیجه دو بر یک حریف سرسخت خود را شکست دهد. میثم مجیدی در این مسابقه 27 برای بادران گل زد اما محمود مطلق زاده توانست در دقیقه 65 گل مساوی را وارد دروازه بادران کند. این پایان کار نبود و تیم بادران موفق شد در دقیقه 96 دروازه خونه به خونه را باز کند و سه امتیاز شیرین را به حساب بادران واریز کند.

سرخپوشان پاکدشت در خانه و در حالی که دو بر صفر از حریف خو پیش بود نتوانست از برتری خود محافظت کند و دو گل دریافت کرد تا شاگردان محمود فکری در خانه متوقف شوند. برای سرخپوشان در این مسابقه شاهین مجید و محسن طرحانی موفق به گلزنی شدند و برای مس رفسنجان نیز سلمان بحرانی و اکبر صغیری گلزنی کردند.

پس از برکناری نادر دست نشان از تیم مس فرزاد حسین خانی هدایت نارنجی‌پوشان کرمانی را بر عهده گرفت و در اولین دیدار خود در قامت سرمربی توانست با 5 گل قشقایی را درهم بکوبد. برای مس در این مسابقه محمدحسین حیدری و حمید کاظمی هر کدام دوبار و محمدرضا پور محمد  اقدام به گلزنی کردند.

گل ریحان البرز در خانه و در حالی که با یک گل از شاهین شهرداری بوشهر پیش بود در نهایت دو گل دریافت کرد تا دو بر یک نتیجه را به این حریف مدعی واگذار کند. برای گل‌ریحان در این مسابقه سهیل فداکار موفق به گلزنی شد و گل‌های شاهین را کمال‌الدین نیک‌خوی و بهمن سالاری به ثمر رساندند.

شهرداری ماهشهر در خانه از رقیب مستقیم خود برای بقا در لیگ دسته اول یعنی کارون اروند خرمشهر شکست خورد تا کاندیدای اصلی سقوط به دسته پایین‌تر باشد. برای کارون در این مسابقه ابوالفضل عکاشه موفق به گلزنی شد.

گل‌گهر سیرجان نیز در خانه میزبان ملوان بندر انزلی بود که تلاش دو تیم در پایان مسابقه نتیجه نداشت و این مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسید. گل‌گهر با این تساوی همچنان صدرنشین رقابت‌های لیگ آزادگان باقی ماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز