خبرگزاری کار ایران

بازیکن پدیده: درگیری با بیرانوند مسئله مهمی نیست!

asdasd
کد خبر : ۷۲۹۸۴۳

محمد مهدی مهدی‌خانی بازیکن پدیده می گوید: یک لحظه تمرکزم را از دست دادم و علیرضا بیرانوند هم پیش آمد. خیلی مسئله مهمی نیست.

به گزارش ایلنا، محمد مهدی مهدی‌خانی پس از شکست پدیده مقابل پرسپولیس در جام حذفی گفت: حیف شد بازی را واگذار کردیم. ابتدا از حریف پیش افتادیم، اما روی یک اشتباه گل خوردیم. آنها جز یکی دو کرنر و ضربات ایستگاهی موقعیت خاصی نداشتند و درنهایت هم در پنالتی برنده شدند.

وی در مورد مشکلات پدیده عنوان کرد: با آمدن حمیداوی مشکلات ما حل شده است و قول دادند تمامی مشکلات حل شود تا بازیکنان با تمرکز بالاتر لیگ را دنبال کنند.

مهدی‌خانی در مورد درگیری‌ای که با علیرضا بیرانوند به وجود آمد، اضافه کرد: این مسائل طبیعی است. یک لحظه تمرکزم را از دست دادم و علیرضا بیرانوند هم پیش آمد. خیلی مسئله مهمی نیست.

وی در مورد عدم حضورش در اردوی تیم امید عنوان کرد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با مسئولان تیم امید صحبت کردند تا ما به اردو نرویم چراکه مسابقات فشرده بوده و نتوانستیم به آنها اضافه شویم، ان‌شاءالله از اردوهای بعدی در کنار تیم امید هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز