خبرگزاری کار ایران

مالک پدیده: نمی خواهم وارد حاشیه شوم، اما نابرابر باختیم

asdasd
کد خبر : ۷۲۹۸۴۱

حمیداوی مالک باشگاه پدیده می گوید نمی‌خواهم وارد برخی مسائل حاشیه‌ای شوم، صحبت نکنیم بهتر است، اما در فوتبال نابرابر بازی را واگذار کردیم.

به گزارش ایلنا، فرهاد حمیداوی در مورد دیدار پرسپولیس و پدیده گفت: از لحاظ فوتبال فقط در کسب نتیجه نبردیم. تلاش کردیم تا نتیجه بگیریم اما فوتبال همین است. همه کار کردیم و همه می‌دانند شرایط به چه شکلی بود. در تهران مقابل ۴۰ هزار هوادار عملکرد خوبی داشتیم و از تیم و کادر فنی راضی هستیم. امیدواریم در لیگ این نتیجه را جبران کنیم.

وی در مورد شرایط پدیده و اینکه چه برنامه‌ای دارند، عنوان کرد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ امیدواریم نتایج خوبی بگیریم و بتوانیم سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کنیم.

حمیداوی در مورد مشکلات زمین تمرین تیمش افزود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌: خدا را شکر صحبت‌های خوبی با فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان داشتیم، آنها کمال همکاری را با ما داشتند و تا دو سه روز آینده بحث یک کمپ را نهایی می کنیم. این برای اولین بار است که پدیده مالک یک کمپ ورزشی می‌شود و از این بابت راحت می‌شویم.

مالک پدیده در پایان در مورد اینکه ایا صحبت خاصی دارد، گفت: نمی‌خواهم وارد برخی مسائل حاشیه‌ای شوم، صحبت نکنیم بهتر است، اما در فوتبال نابرابر بازی را واگذار کردیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز