خبرگزاری کار ایران

اشکان نامداری در گفت و گو با ایلنا:

تا جایی که می‌دانم برانکو مربی است نه کارشناس داوری/ اگر بگذارند استقلال اختلاف را جبران می‌کند

asdasd
کد خبر : ۷۲۹۵۱۸

اشکان نامداری مربی دروازه‌بانان استقلال اعلام کرد در دیدار مقابل تراکتورسازی آبی‌پوشان مستحق شکست نبودند و تساوی عادلانه‌ترین نتیجه بوده است.

به گزارش ایلنا،اشکان نامداری مربی دروازه‌بانان استقلال اعلام کرد در دیدار مقابل تراکتورسازی آبی‌پوشان مستحق شکست نبودند و تساوی عادلانه‌ترین نتیجه بوده است.

با نامداری درمورد این شکست، اتفاقات تبریز و همچنین صحبت‌های برانکو علیه استقلال همکلام شدیم.

درخصوص بازی مقابل تراکتورسازی صحبت کن.

بازی خوبی را انجام دادیم. نیمه اول تراکتورسازی از ما بهتر بازی کرد اما در نیمه دوم شرایط ما بهتر بود. فرصت‌های خوبی را هم برای گلزنی داشتیم که استفاده نکردیم. البته فکر می‌کنم این بازی برای ما یک حسن دیگر هم داشت؛ فشاری که ما در این بازی متحمل شدیم، گوشه‌ای از بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا را برای‌مان شبیه‌سازی کرد. البته فکر می‌کنم فشار بازی‌ها و تیم‌هایی که در این مسابقات حضور دارند، بیشتر است.

تماشاگران شما هم در این بازی خیلی کم بودند.

فکر می‌کنم قانون 10درصد برای ما در ورزشگاه رعایت نشد. حدود هزار هوادار استقلال در ورزشگاه حضور داشتند که در جایی هم نشسته بودند که اصلا نمی‌توانستند بازی را ببینند.کلی هم که سمت‌شان سنگ و صندلی پرتاب شد.

در این بازی مستحق باخت بودید؟

همان‌طور که گفتم موقعیت‌های بیشتری برای گلزنی داشتیم. به نظرم تساوی در این بازی عادلانه بود. فکر می‌کنم جو ورزشگاه طوری بود که تلاش شد به داور خیلی فشار نیاید. من فکر می‌کنم داور در این بازی مراعات جو ورزشگاه را کرد. به سمت ما هم خیلی سنگ و میوه پرتاب کردند.

استقلالی‌ها اعتقاد داشتند اشکان دژآگه باید از بازی اخراج می‌شد.

ابتدا یک مساله‌ای را باید بگویم و آن هم این است که داوران ما خیلی تحت فشار هستند. تیم‌ها هم که دارند علیه داوران بیانیه می‌دهند و همین باعث شده تمرکز آنها کمتر شود. آقای خورشیدی در خیلی از صحنه‌ها در این بازی اشتباه داشت. همین چند وقت پیش در اروپا یک بازیکن گل زد، 10 متر از زمین بیرون رفت و باعث شد اخطار بگیرد و از زمین اخراج شود اما دیدید که دژآگه گل زد، از زمین بیرون رفت، یک راهرو پیدا کرد و بین تماشاگران رفت. شادی گلش هم که حدود دو دقیقه طول کشید داور هم فقط نگاه می‌کرد و هیچ عکس‌العملی نشان نداد. تصور من این است که با تماشاگران تبریز خیلی مهربان برخورد می‌شود. به طور مثال آنها به سمت مهدی رحمتی گلوله برف پرتاب می‌کردند، نیروی انتظامی هم فقط نگاه می‌کرد. وقتی نمی‌توانند در تبریز بازی برگزار کنند، باید فکری به حال آنجا کرد. نیمکت ناظران بازی به ما اعلام کرد زیاد لب خط نروید زیرا ممکن است سنگ به شما برخورد کند.

با این شکست از صدر جدول خیلی فاصله گرفتید.

اینگونه نیست. ما یک بازی عقب‌افتاده داریم که اگر بتوانیم آن بازی را پیروز شویم، اختلاف‌مان با صدر جدول هفت امتیاز می‌شود. درثانی اگر بگذارند ما این اختلاف را جبران می‌کنیم. منظورم از بگذارند این است که اشتباهات داوری مانع از پیروزی‌های ما شده. چهار امتیاز بازی‌های مقابل پدیده و سپاهان را اگر به ما بدهند، به دو امتیازی صدر جدول می‌رسیم.

برانکو قبل از دیدار تیمش مقابل استقلال خوزستان در نشست خبری‌اش اعلام کرد رحمتی در دیدار مقابل پیکان مرتکب خطای پنالتی شده است.

تا جایی که من می‌دانم برانکو مربی است نه کارشناس فوتبال. همین رفتارهایی را که بعضی‌ها انجام می‌دهند، ما انجام دهیم، به شدیدترین نحو با ما برخورد می‌شود. دارد‌هایی را که بازیکنان تیم‌های دیگر می‌زنند، بازیکنان استقلال بزنند اخطار می‌گیرند.

گفت‌وگو: حسن بابازاده

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز