خبرگزاری کار ایران

یک آدم بیکار باید پیدا کنم برای پیج‌های اینستاگرامی فیک

آتیلا حجازی: در استقلال گوش شنوا نیست و حرف نزنم بهتر است!

asdasd
کد خبر : ۷۲۹۴۸۷

اتفاق‌ها و مشکلات اخیر استقلال باعث شده تا آتیلا حجازی به شدت نگران وضعیت آبی‌ها باشد.

به گزارش ایلنا، اتفاق‌ها و مشکلات اخیر استقلال باعث شده تا آتیلا حجازی به شدت نگران وضعیت آبی‌ها باشد. آتیلا که هر بار با توجه به صراحت و صداقتش در مورد مشکلات استقلال صحبت می‌کند، حالا معتقد است تمام نگرانی‌ها و دلشوره‌های او به جایی نمی‌رسد: «شما همیشه می‌پرسید و ما هم جواب می‌دهیم ولی صدای‌مان به جایی نمی‌رسد و گوش شنوایی وجود ندارد.»

در مورد اتفاق‌های اخیر استقلال چه صحبتی دارید؟

ترجیح می‌دهم حرفی نزنم! چیزی نگویم بهتر است!

چرا؟

فکر می‌کنید که اگر من حرف بزنم و چیزی بگویم چه می‌شود؟!

یعنی در مورد ماجراهای استقلال، اختلاف‌ها، مشکلات محل تمرین و... صحبتی نداری؟!

واقعا توقع دارید که من چه بگویم؟! من هر حرفی هم بزنم، آخرش دوستان کار خودشان را می‌کنند. اصلا فکر می‌کنید که حرف زدن من مهم است و کسی به آن توجهی می‌کند؟!

الان می‌گویند استقلال حتی زمین تمرین هم ندارد!

اون که تیم ملی بود، زمین تمرین نداشت وای به حال استقلال! برای تیم ملی هم کی‌روش کلی جنگید تا یک زمین تمرین گرفت و کارش را پیش برد... این که استقلال است! الان سال‌هاست که آقایان صحبت از فوتبال حرفه‌ای می‌کنند ولی هیچ اتفاقی نیفتاده و خبری از فوتبال حرفه‌ای نیست. مگر می‌شود بزرگ‌ترین تیم‌های یک لیگ حرفه‌ای حتی زمین تمرین نداشته باشند؟! ما از فوتبال حرفه‌ای فقط شماره پیراهن خارجی داریم! این را پدرم همیشه می‌گفت و هر سال که می‌گذرد، می‌فهمم که چقدر حرفش درست بوده است.

پس واقعا فکر می‌کنی بازهم اتفاقی نمی‌افتد؟!

الان خیلی وقت است که هیچ اتفاقی نمی‌افتد! من از بچگی این حرف‌ها را شنیده‌ام و همیشه دنبال این بودم که یک اتفاقی بیفتد و چیزی درست شود... اما هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده و مطمئن باشید که هیچ اتفاقی هم نمی‌افتد و ما هنوز گیر چیزهای ابتدایی هستیم!

بچه‌ها می‌گفتند که چند پیج در اینستاگرام با نام ناصر حجازی فعالیت می‌کنند.

من هم چیزهایی شنیده‌ام و باید به شما بگویم که این پیج‌ها دست ما نیست و از طرف ما کنترل نمی‌شود.

پس چرا این پیج‌ها را نمی‌بندید؟

اگر قرار باشد من هر روز بخواهم پیگیر پیج و بستن پیج‌های این مدلی باشم که زندگی‌ام را باید برای پیگیری پیج‌ها بگذارم! واقعا یک آدم بی‌کار باید پیدا کنید که بتواند هر روز دنبال پیج‌های قلابی و فیک باشد. تنها کاری که من می‌توانم بکنم این است که بگویم کسی این پیج‌ها را فالو نکند و پیگیر نشود... همین!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز