خبرگزاری کار ایران

وضعیت استقلال مانند ۲۰ سال پیش است

طباطبایی: استقلال را محصور کردند؛ مدیریت باید اصلاح شود

asdasd
کد خبر : ۷۲۹۴۷۹

پیشکسوت استقلال تهران که نزدیک به شش ماه پیش از نحوه مدیریت در این باشگاه انتقاد کرده بود می‌گوید وضعیت فعلی امکانات شاگردان وینفرد شفر همانند 20 سال پیش است.

هادی طباطبایی در گفت و گو با ایلنا، درباره نتیجه آبی پوشان مقابل تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: اینکه بازیکنان هماهنگ نبودند کاملا بدیهی است و دلیل آن واضح و مشخص است. چون استقلال در نیم فصل زمانی که برای برطرف کردن ضعف‌ها در اختیار داشت و بتواند هماهنگی‌های لازم را به وجود بیاورد و بازیکنانی که مورد نیازش است را جذب کند را از دست داد و آنهایی که جذب شدند همگی سه چهار روز آخر ملحق شدند و اردوی تدارکاتی را هم از دست دادند.

او ادامه داد: پس این واضح است که بازیکنان استقلال هماهنگی نداشته باشند؛ حال بخشی از بازیکنان نتوانستند در تمرینات به اندازه لازم شرکت کنند و از طرفی بخشی حتی آمادگی بدنی لازم را هم ندارند. 

پیشکسوت استقلال درباره اینکه ترکیب استقلال در دیدار برابر تراکتورسازی مورد انتقاد قرار گرفته بود، گفت:‌ اساسا استراتژی که تعریف شده بود به این صورت بود که بازیکنان در حالت دفاعی باشند. بازیکنان در سیستم    1-3-2-4 یکی از تهاجمی‌ترین سیستم‌های دنیا است اما در این مسابقه تیم در حالت دفاعی بود و سعی می‌کردند در نیمه خودشان تجمع کنند تا از حرکت‌های بازیکنان حریف جلوگیری کنند. 

طباطبایی در این باره که شاگردان وینفرد شفر شانس قهرمانی دارند یا خیر، بیان داشت: حالا که زمان زیاد است و خیلی اتفاقات می‌تواند بیفتد اما در وهله اول باید استقلال به فکر این باشد که مشکلات خودش را حل کند.

طباطبایی افزود: حالا همه می‌دانند حرف‌هایی که 6 ماه پیش گفتم به واقعیت تبدیل شد. حرف‌هایی زدم و مشکلات را عنوان کردم و خیلی‌ها علیه من هجمه گرفتند؛ بی احترامی کردند و حتی تهمت زدند ولی دلم برای استقلال و طرفداران این تیم می‌سوخت. مشکلات تیم را خیلی زودتر از برخی دیدم و متاسفانه نادیده گرفته شدند و حل نشد. حالا می‌بینیم که این مشکلات پیوسته وجود داشته و حالا بعد از 6ماه صدای بازیکنان هم درآمد. آنها انتظار داشتند که مدیریت باشگاه گرفتاری‌ها را حل و فصل کند.

او ادامه داد: وقتی عکس‌های تمرین استقلال و محل تمرین را می‌بینم یاد 20 سال پیش می‌افتم که به زمین دو و سه آزادی می‌رفتیم و کنار زمین لباس عوض می‌کردیم و محلی برای دوش گرفتن نداشتیم. با اینکه امروزه امکانات فراوانی وجود دارد اما همانند 20 سال پیش است. بازیکنان که کارشان را انجام می‌دهند و برنامه ریزی‌ها و برطرف کردن این قبیل مشکلات برعهده مدیریت باشگاه است.

طباطبایی در این باره که وینفرد شفر اعلام کرد قرار بوده او را برکنار کنند، گفت: یکسری نقدهای فنی به آقای شفر وارد است ولی اینکه ما با جابجا کردن آدم‌ها بخواهیم صورت مساله را پاک کنیم که نمی‌شود. ایراد اصلی استقلال بخش مدیریت است که باید ترمیم شود و اصلاح شود. اگر می‌توانستند رویه را عوض کنند که تا به امروز تغییر می‌کرد. مشکلات را از روز اول دیدیم و عنوان کردیم اما کسی توجه نکرد و حالا بدتر هم شده است. 

سنگربان سابق آبی‌ها در این خصوص که آیا خصوصی سازی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس می‌تواند مشکلات را برطرف کند، گفت: شما اول باید ببینید که این اتفاق شدنی است؟ سال‌های سال است که چنین موضوعی مطرح می‌شود اما هیچ اتفاقی نیفتاده است. 

طباطبایی در پایان درباره پیش بینی از آینده استقلال گفت: این مهم به این مساله ارتباط دارد که جلوی مشکلات در مقطع فعلی گرفته شود و نیاز بازیکنان برطرف شود. اتفاقاتی که در استقلال افتاده را ببینید دور استقلال را محصور کردند؛ نه طرفداران می‌توانستند به تمرین بروند و نه خبر درستی از تیم وجود داشت هر اتفاقی هم که منتشر می‌شد مدام تکذیب می‌شد. همه این‌ها روی هم جمع شد و حالا از درون باشگاه به بیرون درز کرده و حتی بازیکنان هم از رویه مدیریتی باشگاه ناراضی هستند. اگر همینطور بماند خیلی بدتر می‌شود. چطور می‌شود استقلال کمپ تمرینی دارد و آن را اجاره داده‌اند و حالا به دنبال زمین تمرین هستند؟ اگر حتی زمین آن هم مشکل داشت آن را اصلاح می‌کردید و با این وضعیت تیم آرامش داشت.

او در پایان گفت: استقلال تیم بزرگی است اما امروزه آن را خیلی اذیت کردند که به چنین وضعیتی دچار شده است امیدوارم شرایط خوبی مهیا شود و طرفداران هم از این اتفاقات ناراحت هستند. استقلال همیشه در فوتبال ایران مدعی بوده و باید هم مدعی باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز