خبرگزاری کار ایران

استقلالی‌ها برای اجاره تهرانسر تا امروز فرصت دارند

30 میلیون تومان برای 15 روز به صورت نقد؛ روی میز استقلال

asdasd
کد خبر : ۷۲۹۴۵۰

استقلال این روزها زمین تمرین ندارد و همین به بزرگ‌ترین مشکل شاگردان شفر تبدیل شده است.

به گزارش ایلنا،استقلال این روزها زمین تمرین ندارد و همین به بزرگ‌ترین مشکل شاگردان شفر تبدیل شده است.

استقلالی‌ها هر روز در یک زمین تمرین می‌کنند؛ یک روز زمین شماره دو، یک روز زمین غدیر و به همین دلیل باید شب قبل از تمرین زمین روز بعد را هماهنگ کنند تا بدانند کجا باید تمرین کنند!

بعد از این اوضاع و اعتراض کادر فنی و بازیکنان، مدیران باشگاه به فکر پیدا کردن یک زمین ثابت برای تمرین افتادند.

طبق صحبت‌هایی با فتحی قرار شده استقلالی‌ها دوباره به زمین نوبنیاد برگردند ولی طبق شنیده‌ها این زمین زیر کشت است و دارند چمن آن را ترمیم می‌کنند و به احتمال قوی باید استقلالی‌ها بعد از عید روی این زمین حساب کنند. اما برای اینکه در این مدت بدون زمین نمانند با نفتی‌ها وارد مذاکره شدند تا بتوانند زمین نفت تهرانسر را اجاره کنند.

طبق شنیده‌ها استقلالی‌ها موقتا قرار است 15 روز زمین نفت تهرانسر را اجاره کنند و در صورت خوب بودن این اجاره را تمدید کنند اما اجاره همین زمین هم برای آنها مشکل‌ساز شده است!

طبق شنیده‌ها اجاره زمین خالی نفت روزی یک میلیون و 400 هزار تومان است و اگر بخواهند کنار آن از رختکن یا استخر و سالن بدنسازی هم اضافه کنند، باید به مبلغ فوق اضافه کنند. بر همین اساس استقلالی‌ها برای 15 روز تمرین در تهرانسر باید مبلغی بین 30 تا 40 میلیون تومان به حساب نفتی‌ها بریزند.

و اما نکته قابل توجه در این خصوص بازهم بحث مالی است که برای استقلالی‌ها مشکل‌ساز شده است. طبق شنیده‌ها نفتی‌ها به مدیران آبی‌پوش اعلام کرده‌اند که ابتدا پول را واریز کنند یا اینکه چک آن را در وجه باشگاه نفت صادر کنند تا اجازه تمرین بدهند.

استقلالی‌ها هنوز جواب نفتی‌ها را نداده‌اند و از آنها تا امروز و نهایتا فردا مهلت خواسته‌اند که در این خصوص پاسخ نفتی‌ها را بدهند.

گویا نفتی‌ها برای آنها ضرب‌الاجل تعیین کرده‌اند چرا که زمین نفت مشتری دیگری هم دارد و اگر استقلالی‌ها نمی‌خواهند آن را به تیم دیگری اجاره دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز