خبرگزاری کار ایران

امیدوارم در تبریز طلسم بدشانسی‌های ما شکسته شود

رحمانی: سپاهان با تاکتیک اوت دستی و ایستگاهی برد

asdasd
کد خبر : ۷۲۹۴۳۷

ماهان رحمانی، هافبک پیکان معتقد است سپاهان مقابل آنها با تاکتیک ایستگاهی و اوت دستی به پیروزی رسید

به گزارش ایلنا، ماهان رحمانی، هافبک پیکان که معتقد است سپاهان مقابل آنها با تاکتیک ایستگاهی و اوت دستی به پیروزی رسیده، مدعی است که اگر مثل بازی با سپاهان جلوی استقلال ظاهر شده بودند قطعا به جای باخت با قدرت آنها را شکست می‌دادند. با این حال این هافبک خلاق و گلزن شک ندارد که نگاه سقوط پیکان یک نگاه غلط است که هیچ‌کس در باشگاه به آن فکر نمی‌کند.

در بازی با سپاهان باختید اما قبول دارید حق‌تان باخت نبود؟

بازی خیلی خوبی بود و نسبت به بازی قبلی که مقابل استقلال داشتیم به طور کل متفاوت‌تر بازی کردیم. شرایط‌مان برای این بازی خیلی خوب بود و سپاهان هم به نظرم فقط با خوش‌شانسی برد چون جز ایستگاهی و اوت دستی چیز دیگری از خودشان نشان ندادند اما به هر حال این هم پوئنی است و سه امتیاز را از ما گرفتند. در نیمه دوم به مراتب بهتر از حریف بودیم و به جز یکی، دو موقعیت یک صحنه مشکوک به پنالتی هم روی محمد قاضی بود که به نظرم این صحنه می‌توانست پنالتی باشد.

پس قبول داری متفاوت‌تر از بازی با استقلال ظاهر شدید؟

دقیقا، چون هیچ‌کس انتظار آن بازی را از پیکان جلوی استقلال نداشت. باور کنید اگر این بازی را مقابل استقلال کرده بودیم شک نکنید حداقل با اختلاف یکی، دوگل آنها را برده بودیم. سپاهان هم تیم خوبی بود اما با خوش‌شانسی از ما سه امتیاز را گرفت. به هر حال این باخت هم کمی سخت بود چون بعد از نزدیک به 9 هفته نبردن کمی شرایط روحی تیم را به‌هم می‌ریزد اما قطعا تمام تلاش‌مان این است که در بازی‌های بعدی این شرایط را تغییر دهیم.

بازی با ماشین‌سازی را چطور می‌بینی؟

ماشین‌سازی هم تیم خوبی است و فوتبال را روی زمین به زیبایی بازی می‌کند. به هر حال در این بازی خارج از خانه تنها به سه امتیاز فکر می‌کنیم و امیدوارم در تبریز این طلسم بدشانسی‌های ما شکسته شود.

داوری چطور بود؟ این روزها همه از داوری گلایه دارند.

من فکر می‌کنم این فضای به وجود آمده برای داوری اصلا درست نیست چون تمرکز همه بازیکنان به جای فوتبال بازی کردن به اعتراض کردن می‌گذرد و از کیفیت بازی می‌کاهد. من منکر اشتباهات داوری نیستم اما به هر حال این شیوه هم درست نیست و قطعا کسی دیگر از این بازی‌ها لذت نخواهد برد. امیدوارم هم کمیته داوران در این زمینه فکری بکنند تا اشتباهات کمتر شود و هم اینکه بازیکنان بتوانند با تمرکز بالاتری به جای اعتراض کار را پیش ببرند.

در این بازی هم وقتی به زمین آمدی خوب توانستی در هجومی بازی کردن پیکان تاثیرگذار عمل کنی؟

به هرحال طی هفته با تمرینات حسین آقا تیم از سوی ایشان مدام به سوی جلو و حمله دعوت می‌شود. من هم خوشحالم با آمدنم توانستم به تیم کمک کنم هرچند که نشد گل سپاهان را جبران کنیم. خدا را شکر تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذارم و شرایط خوبی از نظر بدنی دارم و قطعا با این رویه و نگاهی که آقای فرکی دارند به نظرم بتوانم در ادامه بیشتر در خدمت تیم باشم.

طی این چند سال گذشته پیکان نشان داد که دیگر آن تیم آسانسوری سابق فوتبال ایران نیست که بین لیگ برتر و لیگ یک حرکت کند. اما نتایج اخیر یک مقدار این نگاه را متفاوت کرده و شما را به نحوی با ادامه این اوضاع یکی از مدعیان سقوط می‌دانند؟

اصلا به این مباحث فکر نکنید چون نه بازیکنان، نه کادرفنی و نه مدیران باشگاه به چنین چیزی فکر نمی‌کنیم. درست است بدشانس بودیم اما قطعا پیکان شایستگی حضور در رتبه‌های بالاتر جدول را دارد و قطعا طی هفته‌های آینده وضعیت به کل تغییر خواهد کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز