خبرگزاری کار ایران

یک اشتباه کردیم و تاوانش را هم دادیم

حاجیلو: هیچ اعتراضی به داوری نداشتیم / هواداران ما زیر بارش سنگ و فحاشی بودند

asdasd
کد خبر : ۷۲۹۴۳۳

اصغر حاجیلو سرپرست باشگاه استقلال از اتفاقاتی که در ورزشگاه یادگار امام تبریز افتاد، ناراحت است.

به گزارش ایلنا، اصغر حاجیلو سرپرست باشگاه استقلال از اتفاقاتی که در ورزشگاه یادگار امام تبریز افتاد، ناراحت است. وی اعلام کرد حتما باید اتفاق ناگواری برای کسی پیش بیاید تا مسوولان پیشگیری کنند؟ با سرپرست آبی‌ها درخصوص باخت مقابل تراکتور، دیدار پیش رو مقابل پارس جنوبی جم و همچنین عملکرد داوری در بازی با تراکتور همکلام شدیم.

مقابل تراکتورسازی نتیجه را واگذار کردید.

انصافا حق‌مان در این بازی باخت نبود. ما یک اشتباه کردیم و تاوانش را هم دادیم. در بازی‌های بزرگ حق اشتباه کردن ندارید ولی متاسفانه بدشانسی به سراغ ما آمد.

با این باخت شاید به نوعی از کورس قهرمانی عقب بیفتید.

باید از این به بعد منتظر لغزش رقبا باشیم تا بتوانیم به صدر جدول نزدیک‌تر شویم. در همین بازی مقابل تراکتور کاملا در نیمه دوم موقعیت‌های بیشتری از حریف داشتیم و همان‌طور هم که دیدید مهدی رحمتی به جز صحنه گل کار دشواری را پیش رو نداشت.

به نظر می‌رسید قانون 10درصد هم برای هواداران شما صورت نگرفت!

قانون می‌گوید باید 10درصد از ظرفیت استادیوم را به استقلال می‌دادند ولی فکر می‌کنم فقط دو درصد از 10درصد را به هواداران استقلال اختصاص دادند. همین تعداد هواداران ما هم مدام زیر باران سنگ و فحش بودند! من خیلی در جریان بازی نگران این بودم که یک وقت اتفاق بدی برای‌شان نیفتد.

حتی شنیده شد پیش از بازی هم به سمت مهدی رحمتی سنگ‌ پرتاب می‌شد.

ابتدا جا دارد که از مسعود شجاعی تشکر کنم که خودش در جریان بازی نزدیک به پنج، شش تا از سنگ‌هایی که به سمت پیست افتاده بود را به گوشه‌ای پرتاب کرد. فقط خدا رحم کرد که اتفاق بدی نیفتاد اما این را هم باید بدانید که حتما باید یکی از این سنگ‌ها به کسی برخورد کند و اتفاق بدی رخ دهد تا پیشگیری صورت بگیرد؟! اگر یکی از همین سنگ‌ها به کسی برخورد می‌کرد، می‌دانید چه اتفاق ناگواری رخ می‌داد؟

به داوری هم اعتراض داشتید.

داوران قشر زحمتکشی هستند اما از آنها می‌خواهم یک بار دیگر فیلم بازی را نگاه کنند و به عملکردشان نمره بدهند. دیدید که ما در طول بازی هم هیچ اعتراضی به داوری نداشتیم اما اگر آن برخوردها را بازیکنان استقلال با داور می‌کردند، شک نکنید که نه تنها محروم می‌شدند بلکه جریمه نقدی هم می‌شدند. به هر حال این بازی تمام شد و استقلال سه امتیاز را از دست داد. باید به فکر بازی‌های بعدی باشیم تا بتوانیم نتیجه لازم را کسب کنیم.

در ادامه باید به مصاف پارس جنوبی جم بروید.

با توجه به اینکه اولین بازی خانگی ما در نیم‌فصل دوم است و هواداران برای حمایت از تیم به ورزشگاه می‌آیند، چاره‌ای جز پیروزی نداریم. باید سه امتیاز را کسب کنیم تا به کورس قهرمانی نزدیک‌تر شویم.

مشکل زمین تمرین‌تان به کجا رسید؟

پیگیری‌های لازم را مدیریت باشگاه در این خصوص انجام داده و به احتمال زیاد دوباره به صنایع دفاع باز میگردیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز