خبرگزاری کار ایران

پوچتینو هدف اول شیاطین سرخ

asdasd
کد خبر : ۷۲۹۳۵۶

رسانه‌های وابسته به باشگاه منچستر یونایتد از علاقه مدیران این باشگاه به پوچتینو خبر می‌دهند

به گزارش ایلنا، پس از کسب نتایج ضعیف توسط مورینیو و به دنبال آن اخراج او از منچستریونایتد اوله گونار سولسشیر تا انتهای فصل سکان هدایت این تیم را برعهده گرفت.

ابتدا با کسب نتایج چشمگیر از سوی سولسشیر که موفق شد در 10 بازی به 9 پیروزی دست یابد سران منچستریونایتد بر آن داشت تا به دنبال ادامه همکاری با این مربی جوان نروژی باشند اما پس از شکست خانگی 2 بر 0 برابر پاریس سن ژرمن در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا سران این باشگاه را تصمیم دارد تا به دنبال سرمربی مناسب و مطرح تری برای شیاطین سرخ باشند.

سران این باشگاه از مائوریسیو پوچتینو به عنوان گزینه اول و اصلی آنها برای هدایت شیاطین سرخ در فصل آینده خبر داده‌اند و از طرفی گفته می‌شود این مربی جوان آرژانتینی به دنبال ماجراجوی‌های جدید است و نمی‌خواهد با تاتنهام همکاری خود را ادامه دهد به همین دلیل همکاری این مربی با شیاطین سرخ در فصل آتی محتمل به نظر می‌رسد.

اما تاتنهام برای فسخ قرارداد سرمربی جوان خود مبلغ 34 میلیون پوند می‌خواهد با این وجود سران منچستر یونایتد بر این باور هستند که پول نباید عامل تعیین کننده مربی جدید آنها باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز