خبرگزاری کار ایران

ایرج عرب در گفتگو با ایلنا؛

نمی‌دانم این 5میلیارد و 700 میلیون از کجا آمده است/ سازمان لیگ باید در خصوص تبلیغات محیطی شفاف‌سازی کند/ مطالبات بازیکنان طبق روال پرداخت خواهد شد و مشکلی وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۷۲۹۰۹۱

سرپرست باشگاه پرسپولیس پاسخ جوابیه سازمان لیگ را داد.

ایرج عرب در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص جوابیه سازمان لیگ در خصوص اینکه پرسپولیس به این سازمان بدهکار است اظهار داشت: مساله ما این نیست که ما به سازمان لیگ بدهکار هستیم یا آنها به ما بدهکار هستند ما پنج نامه به سازمان لیگ فرستادیم و خواستار شفاف‌سازی در این خصوص شدیم. نامه پنجم ما با لحنی تندتر برای سازمان لیگ ارسال شد و به همین دلیل این جوابیه صادر شده است. اساسا چون تبلیغات محیطی را سازمان لیگ اجاره می‌دهد و خود آنها می‌دانند که چقدر درآمد دارند سهم باشگاه پرسپولیس مشخص نیست که چقدر می‌شود نه تنها پرسپولیس که هیچ باشگاهی نمی‌داند سهم خود از تبلیغاتی محیطی چه میزان است. لذا ما انتظار داریم که سازمان لیگ در این خصوص شفاف‌سازی لازم را انجام دهد و به ما اعلام کند که ما چقدر درآمد داریم و چقدر بدهی داریم. آن زمان است که می‌توانیم بنشینیم و باهم بحث کنیم اما الان و تا زمانی که این اتفاق رخ نداده این بحث‌ها بی‌فایده است چرا که ممکن است ما از سازمان لیگ طلب داشته باشیم.

عرب در خصوص ادعای سازمان لیگ مبنی بر بدهی پیش از پنج میلیاردی پرسپولیس به این سازمان نیز گفت: من نمی‌دانم این اعداد و ارقام از کجا می‌آید و متوجه این موضوع نمی‌شوم که چگونه این مسائل بیان می‌شود باید از خود آنها پرسید که این اعداد را از کجا آوردند در صورتی که هنوز شفاف‌سازی را که عرض کردم انجام ندادند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه آیا از بلیت‌فروشی هم به سازمان لیگ سهمی می‌رسد یا خیر، گفت: یک بحث بلیت فروشی است و بحث مهم‌تر تبلیغات محیطی است اصلا من این را می‌گویم که ما مگر به غیر از جرائمی که برای پرسپولیس در نظر گرفته‌اند بدهی دیگری داریم که سازمان لیگ این اعداد و ارقام را منتشر کرده است. سازمان لیگ باید مشخص کند که از تبلیغات محیطی چه میزان درآمد کسب کرده و سهم باشگاه‌ها و باشگاه پرسپولیس چه میزان بوده است. ما هم پس از شفاف‌سازی سازمان لیگ در مورد بلیت فروشی توضیحات خود را ارائه می‌کنیم.

وی افزود: اصلا ما پنج میلیارد بلیت‌فروشی انجام نداده‌ایم که بخواهیم 20 درصد آن را به سازمان لیگ بدهیم. ما باید در هر مسابقه هزینه اجاره زمین را پرداخت کنیم و گاهی پیش می‌آید که هزینه ای که برای یک مسابقه انجام می‌‌دهیم از درآمدمان از بلیت‌فروشی در همان مسابقه کمتر است.

عرب در خصوص مطالبات مالی بازیکنان پرسپولیس که قرار بود از محل درآمدهای پرسپولیس از سازمان لیگ پرداخت شود نیز تصریح کرد: موضوع مطالبات ارتباطی با حساب و کتاب ما با سازمان لیگ ندارد. سازمان لیگ تا الان پولی به ما نداده که ما بخواهیم روی پول آنها حساب باز کنیم و مطالبات بازیکنان را پرداخت کنیم ما اصلا نمی‌دانیم آخرین وضعیت‌مان در سازمان لیگ چگونه است ما به صورت کاملا محترمانه به آنها ا علام کردیم که شفاف‌سازی مالی انجام می‌گیرد در صحبتی که با آقای بهاروند داشتیم به ایشان هم عرض کردم ما خواستار شفاف‌سازی هستیم و ایشان هم گفتند که جلسه‌ای بگذاریم و این مسئله را حل کنیم اما نمی‌دانم این جوابیه به چه علت صادر شده است. مطالبات مالی بازیکنان روال خود را طی می‌کند و مشکلی از این بابت وجود ندارد و نارضایتی از جانب بازیکنان وجود ندارد

وی در خصوص جلسه خود با سیدجلال حسینی گفت: یک سری مباحث مالی بین باشگاه و بازیکنان وجود دارد که ما از کاپیتان تیم درخواست کردیم بیاید و در مورد آنها صحبت کنیم و مطالبات بازیکنان را طبق روال پرداخت کنیم.

عرب در خصوص حاشیه پیش آمده برای رادوشوویچ نیز عنوان کرد: مشکلی وجود ندارد و مسائل مالی رادوشوویچ در حال انجام است و مشکل خاصی وجود ندارد و مطالبات ایشان هم مثل سایر بازیکنان طبق روال پرداخت خواهد شد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه پیش از این عنوان شده بود افشین پیروانی به سمت سابق خود برمی‌گردد اما محسن خلیلی مدیر تیم پرسپولیس شد نیز گفت: من برای آقای پیروانی احترام ویژه‌ای قائلم و همیشه هم از زحمات ایشان قدردانی کرده‌ام اما تصمیم بر این شد که آقای محسن خلیلی به این سمت منصوب شوند و از خدمات ایشان بهره ببریم.

عرب در خصوص اینکه وضعیت هیئت‌مدیره پرسپولیس به کجا رسید نیز گفت: آخرین خبری که دارم این است که در هفته جاری تکلیف هیئت‌مدیره مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز