خبرگزاری کار ایران

۵ سال است که طرفداران ما اذیت می‌شوند

منتظری: باشگاه استقلال چند تکه شده است / وزیر ورزش به باشگاه بیایند تا درباره مشکلات صحبت کنیم / اهل گریه نیستیم و در زمین می‌جنگیم

asdasd
کد خبر : ۷۲۹۰۸۳

کاپیتان استقلال تهران در پایان جلسه تمرینی امروز درباره مشائل مختلفی که طی هفته‌های گذشته شرایط این تیم را تحت الشعاع قرار داده، صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، پژمان منتظری، کاپیتان استقلال تهران در پایان جلسه تمرینی امروز آبی پوشان اظهار داشت: قبل از این بیایم در گروه بازیکنان بودم تعداد زیادی از بچه‌ها به دلیل سرماخوردگی ساده 5 یا 6 جلسه تمرین را از دست دادند؛ چرا؟ به این خاطر که زمین پژوهشگاه جایی برای دوش گرفتن ندارد و بازیکنان همینطور بعد از تمرین سوار ماشین می‌شوند و معلوم است که سرما می‌خورند. کسی توجه نمی‌کند که فرشید باقری یک هفته سرماخورده است به همین خاطر است دیگر باد به او خورده و سرما خورده است.

او افزود: مگر می‌شود استقلال زمین تمرین نداشته باشد؟ اگر استقلال زمین تمرین نداشته باشد قرار است چه تیمی زمین داشته باشد؟ 40 میلیون هوادار داریم بس است 5 سال است که اذیت می‌شوند، گناه دارند این تبعاتش این است، می‌گویند که چرا به تراکتورسازی باختیم این ها به کنار شرمنده هواداران هستیم، از کوچک تا بزرگ چون باختیم. متاسفانه این اتفاق افتاد اما باید برگردیم به عقب در کمپ اردوی ترکیه را ببینید که اصلا چه اتفاقی افتاد که به ترکیه رفتیم، بعد از آن تمرینات تعطیل شد، بعد به تمرین آمده‌ایم.  یک هفته اخیر زمان خوبی برای تمرین بود اما ببینید چه شد دو جلسه در زمین مصنوعی، یک جلسه تعطیل شد و یک جلسه در زمین شماره 3. اینها در زمین مسابقه خودش را نشان می‌دهد.

منتظری ادامه داد: صورت وریا را دیدید چرا دماغش شکسته؟ شرایط زمین مناسب نبوده بازیکن آمده توپ را کنترل کند با پا به او برخورد کرده و این جزئیات است که به ما صدمه می‌زند. متاسفانه کسی جوابگو نیست و یک اتفاقاتی افتاد و بازیکنان از نظر مالی. نمی‌دانم آیا کسی منتظر است که بازیکنان جلوی دوربین گریه کنند و بعدش بفهمند استقلال مظلوم شده؛ نه ما اینطور نیستیم، اهل گریه نیستیم و در زمین می‌جنگیم. دل ما به طرفدارانمان گرم است و امیدوار این شرایط خیلی بهتر شود چون واقعا جای تاسف دارد. من جلوی یکسری از بازیکنان شرمنده هستند و سه نفر از بازیکنان مهلت اسکانشان در هتل تمام می‌شود. دیروز ما را به هتل المپیک راه ندادند. به این خاطر که هماهنگ نشده بود. شرایط خیلی بد است.

مدافع استقلال در اینباره که شب گذشته امیرحسین فتحی اعلام کرده شرایط مناسب است گفت: چیزی که الان وجود دارد بازیکنان با سیلی صورت‌شان را سرخ می‌کنند، شما شرایط استقلال را نبینید ما سال گذشته همین موقع زمین تمرین داشتیم اما حالا که هوا سرد شده است تمرین نداریم. آقای فتحی را می‌دانیم که به دنبال برطرف کردن مشکلات هستند و چند جلسه با بازیکنان داشتند اما هنوز مشکلات پابرجاست. 10 روز پیش با باشگاه صحبت کردیم و گفتند که به نوبنیاد می‌رویم اما هنوز هم اینجا هستیم. این شرایط ادامه دارد و تماشاگران هم حق دارند نگران باشند چون ما هم نگرانیم. این صحبت‌ها می‌شود که به گوش مردم و مسئولین برسد و کاری انجام بدهند. همیشه اینطور نیست که جلوی دوربین سروصدا کنیم تا دیده شویم.

منتظری درباره وضعیت مالی بازیکنان گفت: بازیکنان حدود 30 تا 35 درصد گرفتند و طلب‌های پارسال باید اقساطی پرداخت می‌شد، قسط اول پرداخت شد، قسط دوم برای یک ماه پیش بود که پرداخت نشد، قسط سوم برای پس‌فرداست که به نظرم پرداخت نمی‌شود. از تمام باشگاه‌ها عقب تریم  فکر نمی‌کنم تیمی کمتر از ما دریافت کرده باشد. بچه‌ها اگر صحبت نمی‌کنند این نیست که دریافتی داشته‌اند اما آنقدر مشکلات زیاد است مسائل مالی را یادشان رفته است. در حال حاضر امکانات اولیه مشکل بزرگ تیم است. همین الان یکی از بازیکنان جوان تیم از من درخواست شش میلیون تومان پول داشت؛ من نداشتم و شرمنده شدم چکار کنم حرفی برای گفتن ندارم. متاسفانه باشگاه استقلال چند تکه است. ظاهرا مسئولان با هم مشکل دارند. ان شاء الله کنار هم باشند اگر درک کنیم شرایط را همه ما داخل یک کشتی هستیم و اگر غرق شود همه ما به مشکل می‌خوریم. در کنار هم باشیم می‌توانیم با آنهایی که مقابل ما سنگ می‌اندازد برخورد کنیم.

منتظری افزود:‌ اعتصاب بازیکنان وقتی فهمیدند که گوش شنوایی وجود ندارد تمام شد به تمرین برگشتند. همه بازیکنان با هم بودیم. مشکلات وجود دارد. چیزی نمانده که پنهان باشد. همه از آن خبر داریم. من واقعا نمی‌دانم از چه کسی نام ببریم. الان وزیر بالاتر هستند الان تایمی است که باید یک ساعت وقت بگذارند و باشگاه بیایند تا درباره مشکلات صحبت کنیم. بله از وزیر درخواست داریم و هر کسی که می‌تواند گرهی باز کند باید بیاید. 

کاپیتان استقلال در این باره که اگر روز سه شنبه حواله شان را دریافت نکنند دست به اعتصاب می‌زنند، گفت: بحث اعتصاب وجود ندارد بازیکنان فقط به دنبال ریکاوری و سه امتیاز بازی با پارس جنوبی هستند. قبل از بازی باید ببینیم وضعیت چطور است می‌دانیم که باشگاه به دنبال راه چاره است اما راهی وجود ندارد.

منتظری در این باره که استقلال با خریدهایی داشتند بخشی از سرمایه تیم را هدر دادند گفت: بله مشکلات از اول فصل وجود داشته و اینطور نیست که از دیروز به وجود آمده باشد. مشکلات اول فصل تیم بستن یکسری از بازیکنان نام بردید که قابل احترام هستند و قرار نیست بازیکنان رو به روی هم باشند به نظرم با بودجه‌ای که داشتیم نباید به مشکل می‌خوردیم اما اتفاقاتی افتاد که صحبت کردن درباره آن خستگی می‌اورد. درک و شعور طرفداران ما بالاست و مطمئن هستیم دشمنانی که وجود دارند یا سنگ پرتاب می‌کنند طرفداران ما رو به روی آنها می‌ایستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز