خبرگزاری کار ایران

علیپور بهترین گلزن پرسپولیس مقابل پدیده

asdasd
کد خبر : ۷۲۹۰۲۱

آقای گل فصل گذشته لیگ برتر و بهترین گلزن این فصل سرخ‌ها در شرایطی برابر پدیده در جام حذفی قرار خواهد گرفت که آمار مناسبی برابر شاگردان یحیی گل محمدی دارد.

به گزارش ایلنا، پرسپولس و پدیده فردا درحالی در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی با یکدیگر دیدار می‌کنند که تنها 11 روز از آخرین مصاف این دو تیم در لیگ برتر می‌گذرد. شاگردان برانکو با نمایشی موفق طی دو بازی رفت و برگشت در لیگ برتر این تیم را با شکست مواجه و 6 امتیاز شیرین را به نام خود ثبت کردند. اما اکنون داستان متفاوتی پیش روی این دو تیم قرار دارد؛ آنها فردا در جام حذفی و مرحله یک چهارم برابر یکدیگر قرار خواهند گرفت و امیدوار به پیروزی و صعود به مرحله نیمه نهایی (دیدار با سپاهان) این جام هستند که داماش را در فینال در انتظارشان می‌بیند.

شاگردان برانکو ایوانکوویچ در آخرین تقابل خود در شرایطی برابر این تیم به برتری دست یافتند که علی علیپور و سیامک نعمتی گلزنان این تیم لقب گرفتند. علیپور در بازی برگشت نیز موفق شد همانند جدال رفت از روی نقطه پنالتی دروازه مشهدی‌های مدعی این فصل را باز کند.

مهاجم سرخ‌ها که در نیم فصل دوم استارت خود را برای تصاحب دوباره عنوان آقای گلی در خط هجومی این تیم زده، هرچند با روزهای اوج خود فاصله زیادی دارد اما همچنان امید اول گلزنی تیم از سوی برانکو و هواداران این تیم محسوب می‌شود و با توجه به دو دیدار اخیر دو تیم از شانس زیادی برای برپایی شادی گل مجدد برابر شاگردان یحیی گل محمدی برخوردار است.

در تاریخ تقابل‌های دو تیم علی علیپور با ثبت چهار گل مقابل این تیم بهترین عملکرد را داشته است. از این تعداد اما دو گل او از روی نقطه پنالتی بوده است. بعد از علیپور مهدی طارمی با سه گل زده قرار دارد و وحید امیری و علی کریمی نیز سابقه دو بار گلزنی مقابل این تیم را در کارنامه دارند. علیپور شانس این را دارد تا در جدال جام حذفی خود مقابل این تیم با افزایش این آمار فاصله خود را با دیگر گلزنان پرسپولیسی به این تیم را زیاد کند و باید دید در این راه موفق خواهد شد یا خیر.

پرسپولیس در جام حذفی این فصل موفق به ثبت دو گل تاکنون مقابل نود ارومیه و سپیدرود رشت شده که محمد انصاری و سعید کریمی گلزنان این تیم برای حضور سرخپوشان در مرحله یک چهارم بوده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز