خبرگزاری کار ایران

تراکتورسازی همچنان منتظر اروین

asdasd
کد خبر : ۷۲۹۰۱۴

پرونده بازگشت مهاجم اسکاتلندی تراکتورسازی به تمرینات این تیم هنوز باز است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، هری اروین، مهاجم اسکاتلندی تراکتورسازی که در نیم فصل نخست عملکرد خوبی در ترکیب این تیم داشت، در اواخر نیم فصل نخست برای مرخصی به کشورش رفت و دیگر به تبریز باز نگشت.

اروین ابتدا با ارسال نامه استراحت پزشکی خود عنوان کرد که تا یک ماه نمی‌تواند به تبریز برگردد و پس از آن هم مکاتبات انجام شده به نتیجه نرسید و تراکتوری‌ها نتوانستند او را پیدا کنند ولی در طول این مدت هرگز از بازگرداندن او منصرف نشدند.

کار اروین و تراکتورسازی به شکایت باشگاه کشید و کمیته حقوقی پیگیر بازگرداندن او و جریمه مالی از طریق مراجع بین‌المللی بود ولی همچنان اروین در دسترس نبود تا اینکه هفته گذشته با انتشار پیامی در صفحه شخصی خودش به اصطلاح آفتابی شد.

تراکتورسازی همچنان منتظر اروین

اروین در این پست با تشکر از هواداران تراکتورسازی که پیگیر بازگشتش بودند از آنها خواست تا یک هفته آینده صبر کنند و تکلیف او مشخص خواهد شد. حالا یک هفته از آن پیام گذشته و تراکتوری‌ها همچنان منتظرند.

تراکتورسازی که سهمیه بازیکنان خارجی‌اش با حضور اروین پر شده است در فصل نقل و انتقالات می‌توانست با خارج کردن نام او یک مهاجم تراز اول خارجی جذب کند و مذاکراتی‌هم در این بین با تیام و چند گزینه دیگر انجام شد ولی در نهایت سرخهای تبریزی نخواستند شانس بازگشت اروین را از بین ببرند و جای خالی او در در فهرست نگه داشته و برای تقویت خط حمله سراغ یک گزینه داخلی مثل ساسان انصاری رفتند.

باید دید در نهایت این همه تلاش برای بازگشت اروین به نتیجه می‌رسد یا تراکتورسازان در این مدت فقط زمان را پای این بازیکن از دست داده‌اند.

گفتنی است آنتونی استوکس، دیگر مهاجم تراکتورسازی هم مشکل مشابهی داشت و چند هفته پایانی نیم فصل اول را در تیمش حضور نداشت ولی تلاش های باشگاه برای برگشت او نتیجه داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز