خبرگزاری کار ایران

قطبی: با حمایت هواداران پرسپولیس را بردیم / مشکل شخصی با مرزبان ندارم

asdasd
کد خبر : ۷۲۸۸۰۷

سرمربی فولاد خوزستان می گوید بازیکنانش با حمایت هواداران مسابقه پرسپولیس را برده اند و امیدوار است آینده خوبی برای پرسپولیس رقم بزند.

به گزارش ایلنا، افشین قطبی سرمربی فولاد خوزستان قبل از دیدار با نفت مسجد سلیمان با حضور در نشست خبری در بخش ابتدایی صحبت های خود گفت: اول از همه از هواداران تشکر می‌کنم که با حمایت آنها پرسپولیس را بردیم. ما این هفته خوب کار کردیم و دنبال رفع ضعف تیم بودیم. ما می‌خواهیم بازی های خانگی‌مان را ببریم و همه تلاش خواهیم کرد این اتفاق در حضور هواداران رخ دهد و بتوانیم آینده خوبی را برای فولاد رقم بزنیم.

سرمربی فولاد درباره اهمیت امتیازات در دیدارهای پیش رو گفت: ما برای رسیدن به بالای جدول به همه امتیازات نیاز داریم و بازیکنان انگیزه بالایی دارند تا به بالای جدول برسیم. خیلی مهم است که این تفکر در تیم ما وجود دارد و همه تلاش می‌کنیم در بازی‌های آینده به هدف‌مان برسیم. همه تلاش ما این است که هرچه زودتر بازی‌های خود را در ورزشگاه آرنا برگزار کنیم، به همین خاطر امروز صبح تمرین ما در این محل برگزار کردیم و باید بگویم واقعا زمین آنجا عالی است. دوست داریم که هرچه زودتر بازی‌هایمان در این ورزشگاه برگزار شود تا این ورزشگاه خوب را به هواداران نشان دهیم. امیدوارم که در بازی آینده خانگی ما این اتفاق رخ دهد.

قطبی درباره دیدار با یک تیم هم استانی که دیداری فینال گونه است، بیان کرد: این بازی از دیدگاه من یک فینال هست، البته نه این بازی بلکه همه بازی‌هایی که پیشروی ما قرار دارد. ما برای رسیدن به بالای جدول به همه امتیازات نیاز داریم و خیلی مهم است که هر بازی در شرایط مناسبی به میدان رویم. بازیکنان من انگیزه زیادی برای همه بازی‌ها دارند به خاطر این که لمس می‌کنند و حس می‌کنند که تیم خوبی داریم و تلاش می‌کنیم هرچه زودتر به تیم سوم جدول که 10 امتیاز با ما فاصله دارد برسیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد در واکنش به تقابلش با علیرضا مرزبان که در پرسپولیس با او همکار بود، گفت: از این همکاری خیلی وقت گذشته است و من هیچ وقت کار حرفه‌ای را شخصی نخواهم کرد و همانطور که همیشه گفته‌ام هیچ وقت مشکلی با شخصی ندارم و تفکر من موفقیت تیمم هست و این که چطور تیمم را برای بازی آماده کنم. مرزبان مربی فیزیکی و جسمانی بازیکنان در پرسپولیس بود و من شناختی از تفکر تاکتیکی او ندارم غیر از این که بازی‌های تیم او را دیده‌ام.

وی در بخش بعدی صحبت های خود درباره تغییر تفکر تیم فولاد عنوان کرد: فکر کنم مسئله‌ای که خیلی مهم است و ما روز اول روی آن تاکید داشتیم این بود که همکاری و یکدلی در تیم بیشتر کنیم، این بوده که ما به مردم خوزستان نشان دهیم مهم نیست از چه نسلی هستید، بلکه مهم این است همه همدل و متحد باشیم، اگر این تفکر و همدلی در تیم وجود داشته باشد می‌توانیم به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کنیم. این تفکر در فوتبال و بیرون زمین برای من خیلی مهم است. اگر بازیکنان من باور کنند که با همکاری و همدلی می‌توانند کارهای بزرگی انجام دهند آن وقت می‌توانیم خیلی موفق باشیم، تا الان اینطور بوده است. دومین کاری که سعی کردیم انجام دهیم دادن اعتماد به نفس بازیکنان بوده است، طوری که ما تمرین می‌کنیم کمک کرده تا بازیکنان به خودباوری خوبی برسند. سومین کاری که انجام دادیم آوردن تاکتیک جدید به تیم بوده است، تاکتیکی که به بازیکنان اجازه دهد در پستی بازی کنند که کیفیت بالای‌شان را نشان دهند. به خاطر آشنایی که از فوتبال ایران دارم هدفم این بوده که ساختار خوبی را در تیم ایجاد کنم، ساختاری که به ما کمک کند تا در نتیجه‌گیری موفق باشیم و فکر کنم تا الان در این امر موفق بوده‌ایم. حالا تلاش ما این است که بتوانیم این تفکرات را در تیم به طولانی‌مدت تبدیل کنیم. خیلی از تفکرات در فوتبال ما لحظه‌ای است، در حالی که تفکر حرفه‌ای نمی‌تواند لحظه‌ای باشد، این که  چطوری اخلاق و رفتارمان را در زمین و بیرون زمین به طور کل تغییر داده و حرفه‌ای کنیم. خیلی مهم است که عکس‌العمل‌های ما بعد از شکست و پیروزی چطور باشد و واقعا کار زیادی در فوتبال پیشرو داریم. بازیکنان ما هنوز در خیلی از موارد نیاز به آموزش دارند و ما سعی می‌کنیم غیر از تغییر تاکتیکی و جسمانی، تفکر بازیکنان را هم بهتر کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز