خبرگزاری کار ایران

تهدید جدی همسر ایکاردی در میلان

asdasd
کد خبر : ۷۲۸۶۵۷

خودرو واندا ایکاردی، همسر مائورو ایکاردی بازیکن تیم فوتبال اینترمیلان صبح امروز مورد حمله قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، در روزهایی که میلان به همراه کریستوف پیاتک به نتایج مطلوبی دست پیدا کرده و به رده‌های بالای جدول نزدیک می‌شود دیگر تیم شهر میلان با حواشی فراوانی رو به رو بوده است. در کنار نتایجی که طی هفته‌های اخیر اسپالتی پیش از برتری برابر راپیدوین و سمپدوریا کسب کرده بود، مائورو ایکاردی که فصل موفقی را در جمع نراتزوری داشته یک روز پیش از بازی مرحله حذفی لیگ اروپا بازوبند کاپیتانی را به خواسته باشگاه به سمیر هندانوویچ تحویل داد.

او همچنین از لیست این بازی هم خط خورد و به نظر می‌رسد به دلیل مصدومیتی که دچارش شده بازی آینده افعی‌ها را هم از دست بدهد. طبق گفته اکثر رسانه‌های مطرح و معتبر ایتالیا، مائورو ایکاردی که برای تمدید قرارداد از طریق  همسرش واند که وکالت او را هم برعهده دارد، در شرایطی قرار گرفته که ادامه همکاری را دشوار کرده است.

واندا ایکاردی در یک برنامه تلویزیونی درباره شرایط رختکن و اتحاد بازیکنان اینتر صحبت کرده بود که این مسئله با واکنش تند مدیران باشگاه رو به رو شد و زمانی که آنها درخواست هشدار از سوی ایکاردی به همسرش را داشتند؛ این مهاجم تصمیم گرفت سکوت کند. با تداوم سکوت ایکاردی و جوی که علیه همسرش در میلان قرار گرفته، گاتزتا دلو اسپورت دقایقی پیش خبر داد صبح امروز در حالیکه واندا به همراه فرزندانش در بزرگراه حوالی سن سیرو رانندگی می‌کرد با پرتاب یک سنگ بزرگ کنترل خودرو از دستش خارج شده اما خوشبختانه سنگ پرتاب شد از شیشه عبور نکرده و هیچ یک از سرنشینان صدمه ندیدند.

این حمله ناگهانی پیام جدی از سوی طرفداران افراطی اینتر بوده که ادامه حضور مائو در میلان را حیاتی می‌دانند و حواشی ایجاد شده از سوی همسرش را نمی‌‍‌پسندند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز