خبرگزاری کار ایران

مخالفت با بازگشت حامد حدادی به تیم‌ملی؛ سنتر پرافتخار پشت دیوار اختلافات

asdasd
کد خبر : ۷۲۸۴۸۵

حامد حدادی از حضور در اردوی تیم ملی منع شده است.

به گزارش ایلنا، اختلافات در جامعه بسکتبال بالا گرفته و ستاره بسکتبال ایران را درگیر حواشی متعددی ساخته است.

حامد حدادی که برای دو دیدار تدارکاتی مقابل ژاپن و استرالیا به اردوی تیم‌ملی دعوت شده بود در روزهای آغازین اردو در میان ملی‌‍پوشان حاضر نشد تا گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد کاپیتان تیم ملی بسکتبال شکل بگیرد. حدادی در اظهارنظری مدعی شده بود هنوز از صحبت‌های چند ماه پیش سرپرست تیم ملی ناراحت است و قصدی برای حضور در اردوی تیم ملی ندارد.

با این وجود چند نفر به وساطت بین او و مسئولان تیم ملی پرداختند و گفتند که مهران شاهین‌طبع به حضور حدادی در تیم ملی بسکتبال احتیاج دارد و می‌خواهد وی را در جمع ملی‌پوشان ببیند.

در نهایت حامد حدادی اعلام کرد با وجود حل نشدن کدورت‌ها و مشکلات قبلی به دلیل منافع ملی در اردوی تیم ملی حضور پیدا خواهد کرد تا برای دو دیدار دوستانه مقابل ژاپن و استرالیا آماده شود اما این تصمیم با مخالفت مهران شاهین‌طبع سرمربی تیم ملی ایران مواجه شد تا حدادی همچنان دور از تیم ملی قرار بگیرد.

شاهین طبع در توجیه این تصمیم خود گفت: من با بازگشت این بازیکن مخالفت کردم. چند روز قبل گفته بودم که از حضور او استقبال می کنیم اما دیگر کمی دیر شده بود. ما تمرینات زیادی برای ۲ بازی پیش رو انجام دادیم و ۲ بازی تدارکاتی برگزار کردیم. انشاالله که در بازی های بعدی بتوانیم از حدادی استفاده کنیم. امیدوارم که این بازیکن از من دلخور نشود اما این تصمیمی بود که به خاطر شرایط تیم گرفتم. 

باید منتظر ماند و دید چه سرنوشتی در انتظار مرد پرافتخار بسکتبال ایران خواهد بود و حدادی چه واکنشی به این تصمیم شاهین‌طبع خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز