خبرگزاری کار ایران

سه باخت در فصل قبل، ۵ باخت در فصل جدید

پنجمین شکست لیگ برتری شفر با استقلال

asdasd
کد خبر : ۷۲۸۴۶۷

وینفرد شفر در سی و نهمین بازی تیمش در لیگ برتر، پنجمین شکست‌اش را متحمل شد.

به گزارش ایلنا، وینفرد شفر در سی و نهمین بازی  تیمش در لیگ برتر، پنجمین شکست‌اش را متحمل شد. اولین باخت استقلال شفر در دومین بازی و ورزشگاه آزادی رقم خورد که با تک گل علی علیپور دربی را به تیم برانکو واگذار کردند. 12 بازی طول کشید تا شفر دومین باختش با استقلال در لیگ برتر را تجربه کند. آنها در فولادشهر با نتیجه 2 بر یک مغلوب ذوب آهن و امیر قلعه‌نویی شدند. لیگ هفدهم برای استقلال و شفر با همین 2 شکست تمام شد. خارج از لیگ برتر هم آبی‌ها با شفر فقط یک شکست را متحمل شدند که در لیگ قهرمانان آسیا بود. آبی‌ها بازهم در لیگ قهرمانان آسیا و در ورزشگاه فولاد شهر با نتیجه یک بر صفر مغلوب ذوب‌آهن قلعه‌نویی شدند. در مجموع استقلال در 22 بازی لیگ برتر، 8 بازی لیگ قهرمانان آسیا و 5 بازی جام حذفی که روی هم 35 بازی می‌شود فقط 3 بار بازنده زمین را ترک کرد. 

پنجمین باخت در فصل جدید

استقلال با وینفرد شفر درلیگ هجدهم 17 بازی در لیگ برتر انجام داده است که تا اینجای کار 3 شکست در کارنامه آبی‌ها ثبت شده است. اولین شکست فصل جدید در هفته چهارم رقم خورد که با نتیجه یک بر صفر در جم مغلوب مهدی تارتار و پارس جنوبی شدند. شکست بعدی هفته دهم در ورزشگاه آزادی مقابل سپاهان اصفهان رقم خورد که بازهم با یک گل بازنده شدند. سومین شکست لیگ هجدهم هم در هفته هجدهم و مقابل تراکتور سازی اتفاق افتاد. شاگردان جورج لیکنز بلژیکی در ورزشگاه یادگار امام با یک گل به برتری رسیدند. غیر از بازی‌های لیگ، امسال 2 شکست دیگر هم در کارنامه آبی‌ها دیده می‌شود. 2 بازی در لیگ قهرمانان آسیا و یک شکست 3 بر صفر در ورزشگاه آزادی برابر السد که بدترین باخت شفر تا به امروز است و 2 بازی هم در جام حذفی که نتیجه‌اش شکست به سایپا در ضربات پنالتی بود. سر جمع استقلال شفر در این فصل 21 بازی در 3 جام انجام داده است که نتیجه‌اش 3 شکست در لیگ برتر، یک شکست در آسیا و یک باخت هم در جام حذفی است.

7 تیم و 6 مربی

در مجموع استقلال با وینفرد شفر 56 بازی رسمی انجام داده است که از این تعداد در 8 مسابقه بازنده شده‌اند. 3 شکست در فصل گذشته و 5 شکست در فصل جدید که آخرین آن در بازی دیشب برابر تراکتورسازی بود. از این تعداد 3 شکست در ورزشگاه آزادی و 3 شکست برابر امیر قلعه‌نویی بود. تا کنون 5 تیم مختلف در لیگ برترشامل پرسپولیس، ذوب‌آهن، پارس جنوبی جم، سپاهان و تراکتور سازی استقلال شفر را برده‌اند. اگر جام حذفی و آسیا را هم لحاظ کنیم السد قطر و سایپا هم وارد این لیست می‌شوند. قلعه‌نویی (3 بار)، برانکو، علی دایی، تارتار، جورج لیکنز و ژزولدو فریرا سرمربی پرتغالی السد مربیانی هستند که تا امروز موفق شده‌اند شفر و شاگردانش را مغلوب کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز