خبرگزاری کار ایران

هیس، بازنده‌ها فریاد نمی‌زنند!

وقتی دی‌ماریا شیطان را درس می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۷۲۸۳۴۰

ال‌فیدئو در بازگشت به اولدترافورد شب پرالتهابی را سپری کرد. دوران یک ساله حضور آنخل دی‌ماریا در اولدترافورد برای او خوش‌یمن نبود و در تابستان سال 2015 بود که شماره 7 آن مقطع منچستریونایتد، جزیره را به مقصد پاریس ترک کرد.

به گزارش ایلنا، هواداران منچستریونایتد سه‌شنبه شب تا توانستند از خجالت ستاره سابق خود درآمده و هرگاه توپ به این هافبک آرژانتینی رسید او را هو کردند اما آنخل با نمایش درخشان خود پاسخ خوبی به حاضران در اولدترافورد داد و حسرت آن‌ها را بابت از دست دادن چنین ستاره‌ای برانگیخت. دی‌ماریا در ورزشگاه یونایتد هو شد، توسط اشلی یانگ به بیرون از زمین پرتاب شد، به سمتش بطری پرتاب شد اما درنهایت او بود که با دادن 2 پاس گل در پایان بازی با پوزخندی هواداران یونایتد را ساکت کرد!

وینگر آرژانتینی پی‌اس‌جی ابتدا در بدو ورود به زمین توسط هواداران یونایتد هو شد. او که می‌خواست در تئاتررویاها خودش را ثابت کند، بارها از طرف تماشاچی‌ها مسخره شد و یک بار اشلی یانگ با حالتی عجیب او را از زمین چمن به بیرون پرتاب کرد. بعد از گل اول پی‌اس‌جی و قبل از دادن پاس گل دوم این بازیکن هم پرتاب بطری به سمت دی‌ماریا آغاز شده بود. دی‌ماریا اخیرا در مصاحبه‌ای درباره روزهای حضورش در یونایتد گفته بود نگذاشتند در آنجا روزهای خوبی داشته باشم. به نظر می‌رسد دی‌ماریا به خاری در چشمان هواداران یونایتد تبدیل شده و کمتر فوتبالیستی در این ورزشگاه تا این اندازه منفور بوده است. دی‌ماریا در سال 2014 از رئال به یونایتد آمد و بعد از یک سال از این تیم راهی پاری‌سن‌ژرمن شد. آنخل سه‌شنبه شب هم اوایل بازی چندان خوب کار نمی‌کرد تا این‌که در نزدیکی خط کناری سمت چپ زمین در حالی که به توپ رسیده بود ناگهان با ضربه اشلی یانگ، کاپیتان یونایتد روبه‌رو شد که او را از زمین بیرون انداخت و باعث شد دی‌ماریا به شدت به تابلوهای تبلیغاتی کنار زمین برخورد کند. انگار از این لحظه بود که دی‌ماریا بعد از تحمل آن همه تمسخر تماشاچی‌ها و آن حرکت خشن کاپیتان یونایتد به این نتیجه رسید که دیگر کافی است. می‌توان حدس زد که در فاصله بین 2 نیمه توخل در رختکن سعی کرده با اشاره به جو ورزشگاه و تمسخر دی‌ماریا از سوی هواداران یونایتد به او انگیزه بدهد تا در نیمه دوم نمایش بهتری داشته باشد. اتفاقی که با شروع نیمه دوم در زمین چمن افتاد و دی‌ماریا به کابوس منچستریونایتد تبدیل شد. گل اول پی‌اس‌جی روی ارسال کرنر دی‌ماریا به دست آمد تا او سازنده گل اول تیمش باشد. او بعد از این گل در حالی که به جمع بازیکنان شاد تیمش اضافه شده بود توجه خود را به هواداران یونایتد معطوف کرد چون حالا نوبت انتقام فرا رسیده بود. دی‌ماریا با نگاه کردن به سکوهای شرقی ورزشگاه از خجالت هواداران یونایتدی درآمد و به آن‌ها گفت ساکت باشند و سر جایشان بنشینند. بعد از این بود که تماشاچی‌ها دیگر به تمسخر دی‌ماریا کار نداشتند و پرتاب بطری‌ها به سمت او از هر چهار گوشه زمین شروع شد ولی او نمی‌خواست در این نبرد مقابل تماشاچی‌های یونایتدی کوتاه بیاید و او بود که با دادن پاس گل دوم تیمش به کیلین امباپه در این نبرد به پیروزی رسید تا در پایان بازی با پوزخند به سکوهای اولدترافورد نگاه کرده و همچون فرمانده‌ای پیروز با سری بالا از زمین بیرون برود. هافبک پاری‌سن‌ژرمن با عملکرد خوب خودش به هواداران شیاطین سرخ نشان داد که بازنده‌ها فریاد نمی‌زنند!

حالا که نوار پیروزی‌های پیاپی و بی‌شکستی اوله گونارسولسشر به دست لشگر نصفه و نیمه پاری‌سن‌ژرمن قطع شده، احتمال حذف یونایتد از لیگ قهرمانان اروپا نیز به نگرانی‌های مربی موقت این تیم افزوده. باید دید سرنوشت این سرمربی جوان بعد از شروعی رویایی چه خواهد شد. نکته جالب این‌که از 34 تیمی که در بازی رفت مراحل حذفی لیگ قهرمانان با اختلاف 2 گل یا بیشتر در خانه خود مغلوب شده‌اند، حتی یک تیم نیز قادر به صعود به دور بعدی نبوده و این بدان معناست که یونایتد در فرانسه به چیزی فراتر از معجزه نیاز دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز