خبرگزاری کار ایران

تساوی نتیجه عادلانه‎‌ای بود

شجاعیان: مدیرعامل باشگاه در تلاش است تا مشکل را با ماشین سازی حل کند

asdasd
کد خبر : ۷۲۸۳۱۶

هافبک استقلال تهران می‌گوید مدیرعامل این باشگاه در تلاش است تا با مذاکره با مسئولان باشگاه ماشین سازی ماجرای هفته اخیر را رتق و فتق کند.

به گزارش ایلنا، داریوش شجاعیان پس از برتری تراکتورسازی برابر استقلال تهران اظهار داشت: تراکتور قبل از گل موقعیت خاصی نداشت عادلانه‌ترین اتفاق کسب تساوی در این بازی بود اما در نهایت آنها پیروز شدند.

هافبک استقلال درباره اینکه تمام بازیکنان از نحوه عملکرد داوری اعتراض داشتند گفت: به نظر من این‌طور نیست. من اصولاً در مورد داوری صحبت نمی‌کنم و نمی‌خواهم داور را تحت فشار قرار بدهم تنها مشکلم اعتراضاتی است که اتفاق می‌افتد.

او ادامه داد: یکسری اختلاف‌ نظرات در بازی اتفاق می‌افتد و در تصمیم‌ها تفاوت‌هایی قائل می‌شود مثلاً فلان شخص اعتراض می‌کند کارت نمی‌گیرد اما فلان شخص اعتراض می‌کند کارت می‌گیرد. اگر این تفاوت‌ها اعمال نشود شرایط خیلی بهتر می‌شود. من در کل در رابطه با داوری صحبت نمی‌کنم. 

بازیکن استقلال درباره حواشی هفته اخیری که باشگاه ماشین سازی درخصوص چک انتقال او به استقلال ایجاد کرد، گفت: من رضایت‌نامه‌ام را گرفتم و از ماشین‌سازی به استقلال آمدم این موضوعی بین دو باشگاه ماشین‌سازی و استقلال است و من می‌دانم مدیرعامل ما در حال تلاش برای حل این مشکل است و امیدوارم این مشکل حل شود تا با مصاحبه‌ها این‌طور افکار بازیکنان بر هم نخورد. 

هافبک استقلال در پاسخ به این سؤال که اگر استقلال موفق به کسب رضایت ماشین سازی نشود آیا حاضر به بازگشت می‌شود یا خیر، گفت: هر چه قسمت باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز