خبرگزاری کار ایران

رضا مهاجری در نشست خبری؛

نشان دادیم که پهلوان زنده را عشق نیست/ سپیدرود خیلی خوب بازی کرد

asdasd
کد خبر : ۷۲۸۳۰۲

سرمربی تیم ماشین‌سازی در نشست خبری پس از جدال با سپیدرود حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش ایلنا، رضا مهاجری پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر سپیدرود رشت در نشست خبری حضور پیدا کرد و درمورد این بازی اظهار داشت: در ابتدا باید خسته نباشید بگویم به تماشاگران که 90 دقیقه در این شرایط تیمش را حمایت کرد. بازی فیزیکی بود. نیمه اول باید بازی را کنترل می‌کردیم که موفق بودیم و در نیمه دوم به گل رسیدیم. به نظرم 4 دقیقه تمام شده بود، اما متاسفانه یک لحظه اشتباه سریالی کردیم و گل خوردیم. سه امتیاز با ارزش را از دست دادیم. تلاش بازیکنانم قابل تقدیر بود. سپیدرود در خانه خیلی خوب بازی می‌کند، اما دفاع ما غیر از ثانیه آخر خوب عمل کرد. به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم و آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی ادامه داد: شماره 23 که پوشیدند به دلیل تشکر از زحمات توحید غلامی بود که به دلیل مصدومیت از تیم کنار رفت. نشان دادیم پهلوان زنده را عشق نیست و باید به فکر تمام بازیکنان بود.
سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز درمورد حرکت عزیز معبودی که منجر به تحریک تماشاگران شد، خاطرنشان کرد: ضمن احترامی که برای تماشاگران قائل هستم گاهی صحنه‌هایی دیدم که برایم عجیب بود. شاید به دلیل حساسیتی که بین فوتبال انزلی و رشت بود اتفاقاتی افتاد که من دقیقا نمی‌دانم چه شد. من متوجه نشدم؛ شاید شما چیزی دیدید که ما ندیدیم!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز