خبرگزاری کار ایران

برانکو: توجهی به باشگاه‌های دیگر نداریم/ قبل از همه به اشتباهات خودمان نگاه می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۲۸۰۶۲

سرمربی پرسپولیس در مورد برتری مقابل استقلال خوزستان صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، پندار خمارلو پیش از کنفرانس خبری برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: بار دیگر به استفاده از داور ویدئویی تاکید می‌کنیم در حالیکه ۲ بر صفر بردیم اما پنالتی صد در صد ما را نگرفتند بار دیگر از استفاده از کمک داور ویدئویی تاکید می‌کنیم.

برانکو ایوانکوویچ پس از برد پرسپولیس و صدرنشینی در لیگ، بیان کرد: تسلیت می‌گویم به خانواده واقعه اخیر، به هر حال این برد بعد از باخت به فولاد ما را دوباره در مسیر قهرمانی قرار داد. با وجود اینکه استقلال خوزستان در ته جدول است، احتمالا وضعیت سختی برای نجات از ته جدول دارد.

وی افزود: یک مقدار مشکل داشتیم. حرکت توپ به خاطر چمن مشکل بود. مهم‌ترین مساله این بود که باید بازی را می‌بردیم تا بازی بعدی را با روحیه برنده شروع کنیم و کارمان را برای قهرمانی ادامه بدهیم. از هوادارن‌مان هم تشکر می‌کنم. انتظار داریم بازی به بازی بهتر، بهتر و بهتر شویم.

سرمربی پرسپولیس در مورد حواشی اخیر عنوان کرد: ما توجهی به باشگاه‌های دیگر نداریم و فقط به رشد خودمان فکر می‌کنیم. قبل از همه به اشتباهات خودمان نگاه می‌کنیم.

برانکو در مورد عملکرد بودیمیر تصریح کرد: او بازیکن جدیدی است و در طی تمرینات مصدومیت مختصری داشته است. او کمبود بازی و تمرین دارد. من از او می‌خواهم که همیشه عمق را داشته باشد و در کنار او علیپور و دیگران فضای بیشتری داشته باشند. معمولا دو بازیکن سمت او می‌آیند. گل بازی قبلی ما در اهواز را هم دیدید که او دو بازیکن حریف را به سمت خودش کشید و کامیابی‌نیا آزاد شد. امروز هم در گل دوم همین کار را کرد. انتظار داریم بازی به بازی بهتر شود.

ایوانکوویچ در مورد اینکه گفته می‌شود او گزینه اصلی تیم ملی است، خاطرنشان کرد: من حداکثر تمرکزم را برای کار در پرسپولیس گذاشته‌ام. هر چند وقت یک بار پیشنهادهای خوبی برایم می‌آید اما در مورد تیم ملی ایران نه کسی با من صحبت کرده است و نه من با کسی حرف زده‌ام.

سرمربی قرمزپوشان پایتخت در مورد تنوع در خط هافبک پرسپولیس و نوع چیدمان ترکیب پرسپولیس گفت: این یک نگرانی شیرین است. ما یک کادر بازیکنان خوب و گسترده‌تر از نیم فصل اول داریم. البته یک مقدار زمان نیاز هست تا همه محک بخورند. امروز هم بودیمیر، شیری و ترابی جدید بودند. نیاز به زمان دارند تا جا بیافتند. رفیعی هم نیم فصل اول مشکل داشته و بازی نکرده است. همینطور شریفی. بودیمیر هم نیاز به زمان دارد. مهم ترین مساله این است که وقتی به آنها نیاز داریم بهترین باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز