خبرگزاری کار ایران

پنج خرید نقل و انتقالاتی زمستانی بزرگ در فوتبال ایران

asdasd
کد خبر : ۷۲۸۰۳۲

از بین خریدهای نیم‌فصل، 5 بازیکن عملکرد ویژه‌تری در شروع نیم‌فصل دوم داشتند.

به گزارش ایلنا، پنج بازیکنی که در همین شروع برای تیم جدیدشان گل زدند و گل ساختند. از دو خرید مهاجم خارجی استقلال تا دفاع راست پرسپولیس و علی قربانی سپاهان و فرزاد حاتمی. همچنین ساسان انصاری خرید نیم‌فصل تراکتورسازی هم یک پنالتی در بازی مقابل نساجی طلبکار شد و داور مسابقه به اشتباه اعلام نکرد.

اسماعیل گونکالوس

شماره 20 استقلال 23 ثانیه بعد از انجام نخستین بازی برای این تیم، گل زد. گونکالوس که اضافه وزنش حسابی به چشم می‌آید، برخلاف فیزیک نامناسبش نشان داده که در گلزنی تبحر بالایی دارد. در نخستین بازی نیم‌فصل دومِ استقلال، نخستین توپی که به اسماعیل گونکالوس رسید، این بازیکن بعد از 4 لمس و با دریبل مدافع پیش‌رویش توپ را تبدیل به گل کرد تا نوید مهاجمی درجه یک را به شفر بدهد.

علی قربانی

آخرین خرید قلعه‌نویی، شروع کننده توفان سپاهان مقابل سپیدرود بود. قربانی بعد از فرصتی که در نخستین بازی‌اش برای سپاهان در دقیقه نود از دست داد، این هفته حسابی گل کاشت. مهاجم فصل قبل استقلال در این بازی از اشتباه کوروش ملکی نهایت بهره را برد و به سپیدرود گل زد. قربانی طبق آمار متریکا در این مسابقه علاوه بر گلی که زد، یک موقعیت هم خلق کرد تا در مسابقه‌ای که به‌عنوان وینگر چپ بازی کرد، قلعه‌نویی را از خریدش راضی کند.

فرزاد حاتمی

در حالی که پارس‌جم در تقابل با نفت مسجدسلیمان بازی را یک بر صفر باخته بود، مهدی تارتار تصمیم گرفت فرزاد حاتمی را وارد زمین کند. حاتمی که برای جبران گل خورده تیمش فقط ده دقیقه فرصت داشت، در وقت‌های تلف‌شده مسابقه توانست نخستین گلش برای پارس‌جم را به ثمر برساند و تیمش را از شکست نجات دهد.

گادوین منشا

آخرین یاغی فوتبال ایران، کارش در تیم جدیدش را با پاس‌گل شروع کرد. منشا که در بازی مقابل پیکان فقط 18 دقیقه فرصت بازی پیدا کرد، پاس منجر به گل گونکالوس را داد تا خیلی زود خاطر شفر را از این خرید جنجالی جمع کند.

مهدی شیری

در روزهایی که به عملکرد خریدهای جدید پرسپولیس انتقاد زیادی می‌شود، شیری توانست در همان نخستین بازی خودش را از جمع بقیه ستاره‌ها جدا کند. مهدی شیری در بازی مقابل پدیده حضورش در پرسپولیس را با یک پاس‌گل جشن گرفت. همچنین طبق آمار متریکا شیری موقعیتی جز آن گل هم برای تیمش خلق کرد که مهاجمان پرسپولیس قدر پاس‌‌کلیدی او را ندانستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز