خبرگزاری کار ایران

آنتونی استوکس،‌‌ آماده برای طلسم‌شکنی سه‌جانبه مقابل استقلال

asdasd
کد خبر : ۷۲۷۹۶۳

مهاجم گلزن تراکتورسازی امید اول این تیم برای گلزنی در بازی مهم هفته هجدهم است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا،‌ آنتونی استوکس، مهاجم ایرلندی تراکتورسازی این روزها در تمرینات حسابی آماده‌ و با انگیزه نشان می‌دهد و اینطور که معلوم است قصد دارد در بازی حساس روز جمعه مقابل استقلال عملکرد خوبی از خودش به جا بگذارد و برای تیمش گلزنی کند.

استوکس که با 8 گل زده به همراه علی علیپور، نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده استنلی کی‌روش در صدر جدول گلزنان است، در نیم فصل نخست لیگ برتر عملکرد فوق‌العاده‌ای در ترکیب تیمش داشت ولی عدم بازگشتش از مرخصی باعث غیبت او در دیدارهای پایانی نیم فصل اول بود و حتی عنوان شد او دیگر در ترکیب تراکتور به میدان نمی‌رود ولی پس از مذاکرات مثبت با باشگاه تصمیم به بازگشت گرفت و از ابتدای نیم فصل دوم در ترکیب تیمش حاضر است.

این بازیکن در دو دیدار ابتدایی تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان و نساجی موفق به گلزنی نشد تا بازگشتش به ترکیب تیم تا این لحظه ناکام مانده باشد و برای زدن اولین گل در نیم فصل دوم در انتظار رویاروی با استقلال است.

استوکس در صورت باز کردن دروازه آبی‌پوشان پایتخت می‌تواند علاوه بر شکست طلسم گل نزدن‌های خودش در دیدارهای نیم فصل دوم، دو طلسم دیگر را هم بشکند که مربوط به گل خوردن استقلال در چند دیدار اخیر و همچنین گل زدن تراکتورسازی به این تیم پس از مدت طولانی است.

استقلال پس از دیدار با سپاهان در هفته دهم و گل کی‌روش استنلی در دقیقه 81 دیگر دروازه‌اش باز نشد و 6 بازی کامل دروازه‌‌اش بسته ماند و دیدار هفته هفدهم این تیم مقابل ذوب آهن هم به تعویق افتاد.

طلسم دیگری که می‌تواند در این بازی به دست استوکس و همبازیانش بشکند، گلزنی تراکتورسازی به استقلال است. تراکتورسازی آخرین بار در دیدار برگشت لیگ شانزدهم توانست دروازه استقلال را باز کند. در آن دیدار تراکتور با تک گل محمد ابراهیمی توانست یک بر صفر از سد آبی‌پوشان عبور کند.

پس از آن 3 دیدار میان دو تیم برگزار شد که در بازی رفت لیگ هفدهم استقلال یک بر صفر با گل جپاروف به برتری رسید و در دور برگشت دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

بازی رفت فصل جاری هم با برتری 3-0 آبی‌پوشان به پایان رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز