خبرگزاری کار ایران

بختیاری زاده: در برابر شاهین شایسته یک امتیاز بودیم

asdasd
کد خبر : ۷۲۷۷۱۸

سرمربی باشگاه شهرداری ماهشهر می گوید یک امتیاز به شایستگی توسط بازیکنان شهرداری ماهشهر در برابر شاهین بوشهر کسب شد.

به گزارش ایلنا، کوروش بختیاری زاده روز چهارشنبه پس از تساوی بدون گل تیمش برابر شاهین بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این دیدار پیش بینی جدال سختی با شاهین داشتیم زیرا آنها تیمی شایسته و بتازگی نیز یکی از مربیان با کیفیت لیگ را به خدمت گرفته اند.

بختیاری زاده ادامه داد: با این وجود به کسب امتیاز در این دیدار نیاز مبرم داشتیم و یک امتیاز نیز به شایستگی توسط بازیکنان شهرداری ماهشهر در برابر شاهین بوشهر کسب شد.
 
سرمربی شهرداری ماهشهر افزود : با توجه به قرارگیری شهرداری ماهشهر در انتهای جدول برای برون رفت از این شرایط باید برابر شاهین حداقل امتیاز را کسب می کردیم که با همت و درایت بازیکنان این مهم محقق شد.
وی در ارتباط با جدایی مجید نامجو مطلق سرمربی سابق شهرداری ماهشهر بیان کرد : وی برای بهبود شرایط تیم یک سری درخواست ها داشت که برای باشگاه قابل محقق شدن در فصل جاری نبود و همین امر باعث شد وی تصمیم به جدایی از تیم بگیرد.
 
بختیاری زاده در ارتباط با بازی هفته آینده شهرداری ماهشهر گفت: این تیم در هفته بیست و چهارم رقابت ها به مصاف کارون اروند خرمشهر می رود که برای حفظ روند مطلوب خود باید در این دیدار پیروز میدان باشیم.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز