خبرگزاری کار ایران

لیگ قهرمانان اروپا

تاتنهام - دورتموند/ جدال مصدومان!

asdasd
کد خبر : ۷۲۷۴۰۰

تیم‌های تاتنهام و بروسیا دورتموند، در چارچوب بازی‌های دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ومبلی به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش ایلنا، شاگردان مائوریسیو پوچتینو در حالی میزبان فاوره و تیمش خواهند بود که هر دوتیم با کوله بار سنگینی از مصدومان به هم رسیده اند. هری کین و دله آلی از تاتنهام و مارکو رویس و پابلو آلکاسر از دورتموند، بزرگ ترین غائب های دیدار امشب خواهند بود. ولی با این وجود هم، انتظار یک بازی جذاب و دیدنی از هر دو تیم می رود. 

تاتنهام با شکست از هر دو جام اتحادیه و حذفی انگلستان کنار رفت. با این وجود مطابق معمول تیم پوچتینو عملکرد خوبی در لیگ و همچنین لیگ قهرمانان داشته است. اختلاف 5 امتیازی با صدر جدول در لیگ و برای دومین سال متوالی صعود از دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا، عملکرد رضایت بخشی برای هواداران است.

در سوی دیگر میدان دورتموند نیز برای ادامه فصل دو رقابت را پیش روی خود می‌بیند، لیگ و لیگ قهرمانان اروپا. دورتموند در دفاع و حمله با مصدومیت مهره‌های کلیدی مواجه است که تاثیر این مصدومان در دفاع بیش از حمله بوده. دورتموند در مقابل وردربرمن و هوفنهایم مجموعا شش بار دروازه خود را باز شده دید. همین عملکرد هواداران دورتموند را برای این دیدار نگران کرده است، به خصوص آن که با مصدومیت پیشچک و وایگل، آن‌ها دو مهره دفاعی دیگر خود را نیز از دست دادند.

در 4 رویارویی اخیر این دو با هم، سهم هر کدام دو برد بوده است. دو برد برای لندنی ها در لیگ قهرمانان اروپا و دو برد برای زرد و مشکی پوشان در لیگ اروپا. 

  •  در 5 تقابل اخیر دو تیم بیش از 2.5 گل در هر بازی به ثمر رسیده است.
  • دورتموند در 5 بازی از 6 بازی اخیرش در لیگ قهرمانان موفق به ثبت کلین شده است.
  • در سه دیدار اخیر دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا کمتر از 2.5 گل در هر بازی به ثمر رسیده است.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز