خبرگزاری کار ایران

کلین‌شیت‌های رحمتی دو رقمی شد

asdasd
کد خبر : ۷۲۷۳۰۳

مهدی رحمتی در دیدار با پیکان هم کلین‌شیت کرد تا تعداد کلین‌شیت‌های او در این فصل دو رقمی شود.

به گزارش ایلنا، مهدی رحمتی در دیدار با پیکان هم کلین‌شیت کرد تا تعداد کلین‌شیت‌های او در این فصل دو رقمی شود. کاپیتان استقلال موفق شد دهمین کلین‌شیت این فصل خودش و یازدهمین کلین‌شیت تیمش را در هفته شانزدهم ثبت کند تا از حیث بسته نگه داشتن دروازه، از سایر سنگربانان لیگ هجدهم پیش باشد. رحمتی در این فصل ۱۳ بار برای استقلال به میدان رفته که تنها ۴ بار در ۳ دیدار مقابل ذوب آهن، پارس جنوبی جم و نفت مسجدسلیمان دروازه‌اش باز شده است. از ۴ گلی که رحمتی خورده یک گل از روی نقطه پنالتی و یک گل هم گل به خودی مدافعان تیمش بوده است.

رحمتی با ثبت ۱۰ کلین‌شیت در ۱۳ بازی و خوردن ۴ گل در این بازی‌ها میانگین یک گل به ازای هر 5/292 دقیقه بازی را به نام خود ثبت کرده است. آخرین باری که دروازه رحمتی در لیگ برتر باز شد، دقیقه ۸۸ دیداری معوقه از هفته ششم بود که ۱۴ مهر در مسجد سلیمان برگزار شد تا از آخرین گل دریافتی او در لیگ بیشتر از ۴ ماه گذشته باشد. آبی‌پوشان بعد از آن ۹ بار در لیگ به میدان رفتند که ۳ بار حسینی و ۶ بار رحمتی درون دروازه این تیم قرار گرفتند.

رحمتی با ۶ کلین شیت پیاپی به علاوه ۲ دقیقه، شمار دقایق حفظ دروازه‌اش در لیگ را به عدد ۵۴۲ دقیقه رسانده است. در حال حاضر حسین حسینی با ۸۴۵ دقیقه گل نخوردن صاحب رکورد طولانی‌ترین دقایق بسته نگه داشتن دروازه در فوتبال ایران است و رحمتی این شانس را دارد تا با ۳ کلین‌شیت دیگر، این رکورد را بشکند. نکته جالب در مورد آمادگی رحمتی و بازگشت به روزهای اوج بعد از روزهای تلخ نیمکت‌نشینی و حتی زمزمه جدایی فصل پیش، سن اوست که اکنون ۳۶ ساله است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز