خبرگزاری کار ایران

ادامه تمرینات تیم المپیک یمن در مکلا

asdasd
کد خبر : ۷۲۷۲۹۲

تمرینات تیم ملی فوتبال امید یمن که یکی از حریفان ایران در مرحله مقدماتی بازی های المپیک خواهد بود در جنوب این کشور ادامه دارد.

به گزارش ایلنا، اردوی آماده سازی تیم امید یمن در چمن مصنوعی ورزشگاه شهر مکلا به منظور انتخاب و آزمایش نفرات دعوت شده همچنان ادامه دارد. سامی نعاش سرمربی این تیم که جهت تماشای مسابقات مناطق به استان های مختلف یمن سفر کرده بود از روز شنبه در تمرینات تیم المپیک حضور یافت و عملکرد بازیکنان را زیر نظر گرفت.

این نخستین اردوی آماده سازی تیم امید یمن است که با حضور 45 بازیکن آغاز شده و البته همچنان نفرات دیگری از جمله تعدادی از ملی پوشان حاضر در جام ملت ها به این جمع اضافه می شوند.
در پایان مرحله نخست از اردوی تیم امید یمن ، نفرات نهایی به منظور حضور در اردوی دوم انتخاب می شوند که فدراسیون فوتبال این کشور در حالی رایزنی به منظور هماهنگ سازی برگزاری این اردو در یکی از کشورهای عربستان یا امارات است. 

تیم امید یمن تا کنون هیچ مسابقه تدارکاتی برگزار نکرده و در مرحله اول انتخاب نفرات قرار دارد در شرایطی که کمتر از 36 روز تا آغاز مسابقات انتخابی مرحله نخست بازی های المپیک باقی مانده و یمنی ها در نخستین بازی روز دوم فروردین برابر عراق قرار می گیرند.

تیم المپیک یمن در دومین مسابقه روز 4 فروردین در ورزشگاه پاس قوامین حریف تیم امید ایران خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز